کد خبر 1208917
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
آشوبگر کوچک

«آشوبگر کوچک» هرچند مجموعه داستان‌های کوتاه است، تلاش شده در آن نکات تربیتی فوق به نحو مطلوب آموزش داده شود. والدین ضمن کمک به خواندن داستان به کودکان، آنها را در دریافت پیام‌ها یاری نمایند.

به گزارش مشرق، «آشوبگر کوچک»، کتابی ویژه کودکان با محوریت کرونا در موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد.مجموعه حاضر با توجه به شرایط حاکم در جهان و به تبع آن، کشور عزیزمان ایران و شیوع بیماری کووید ۱۹ نوشته شده و همراه با آموزش و رعایت نکات بهداشتی به کودک، تفکر را به او می‌آموزد.
کودک امروزه دیگر تمایلی به آموزش‌های مستقیم نشان نمی‌دهد و چه بسا روش‌های تربیتی به شکل مستقیم در عصر حاضر منسوخ شده و هیچ جذابیتی برای کودکان ندارد. آموزش باید همراه با تفکر باشد تا در وجود کودکان نهادینه شود.    

              
لازم است آنها بتوانند در کودکی مهارت‌هایی را بیاموزند؛ از جمله راه‌های کنترل خشم و حتی شادی، دقت ویژه در خصوص دنیای پیرامون، تقویت اراده و نترسیدن از شکست و مواجه شدن با اشتباهات در زندگی، غنیمت شمردن فرصت‌ها و توجه به شادی‌های ساده و نعمت‌های خدا در زندگی، تقویت نیروهای معنوی و استفاده از آن برای متعادل نمودن احساسات و رفع غصه‌ها و غم‌ها، توجه به نکات مثبت و ندیدن کمبودها، آموزش درک و چگونگی بیان احساسات به جای ترس و روبه‌رو شدن با واقعیت‌های زندگی، آمادگی پرداخت تاوان اشتباهات به جای فرار از آن‌ها، آموزش تفکر خلاق، تکیه به نیروی خود و بخشش و سرزنش نکردن خود و در نهایت، کشف مهارت‌ها.

«آشوبگر کوچک» با شما حرف‌ها دارد!

«آشوبگر کوچک» هرچند مجموعه داستان‌های کوتاه است، تلاش شده در آن نکات تربیتی فوق به نحو مطلوب آموزش داده شود. والدین ضمن کمک به خواندن داستان به کودکان، آنها را در دریافت پیام‌ها یاری نمایند.این کتاب را زهراسادات سیدطاهرالدینی تألیف کرده و راحیل تقی پور تصویرگری آن را انجام داده است. این اثر در قطع خشتی و ۱۶ صفحه چهار رنگ با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان در موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شده است.

تلفن‌های سفارش و ارسال رایگان: ۶۶۴۱۱۱۵۱-۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس