کد خبر 1208886
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
پیشتازی چلسی از رقیبان برای خرید «واران»

قرارداد مدافع فرانسوی رئال‌مادرید در سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و چلسی در بین مشتریان او شرایط بهتری از رقیبان دارد.

به گزارش مشرق، «رافائل واران» مدافع ۲۸ ساله رئال مادرید تا پایان سال ۲۰۲۲ قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد که او قصد ندارد قرارداد جدیدی با کهکشانی‌ها امضا کند. او به دنبال چالش جدیدی در فوتبال اروپا است. 

مذاکرات بین باشگاه و بازیکن در حال حاضر آغاز شده اما به نظر نمی رسد واران برای ادامه کار در رئال مادرید متقاعد شود. سرخیو راموس و لوکاس واسکز نیز همین شرایط را در تیم دارند. این مدافع فرانسوی در سال ۲۰۱۹ نیز قصد داشت تا از رئال جدا شود اما این اتفاق در پایان رخ نداد. اما حالا این سناریو می‌تواند دوباره تکرار شود.

بیشتر بخوانید:

بررسی شانس قهرمانی مسی، زیدان و سیمئونه +جدول

پیشنهادات واران در حال حاضر کم نیستند. منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن علاقه زیادی به جذب او دارند اما به نظر می‌رسد چلسی در این رقابت پیشتاز است. آبی‌های لندن حاضرند ۷۰ میلیون یورویی که رئال برای فروش واران می‌خواهد را به راحتی پرداخت کنند تا این انتقال اتفاق بیافتد.

باشگاه رئال نیز در این موضوع نمی‌خواهد ضرر کند و در صورت عدم تمایل واران به تمدید قرارداد، او را به فروش می‌رساند. این موضوع نیز زمانی جدی‌تر شد که کهکشانی‌ها به جذب دیوید آلابا تقریبا مطمئن شده اند.   

واران ۳۵۷ بازی برای رئال مادرید انجام داده و توانسته ۱۷ گل برای تیمش به ثمر برساند. او در این سال‌ها موفق به کسب جام‌های زیادی با رئال مادرید شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس