کد خبر 1208363
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
کشف محموله بزرگ شیشه در تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف محموله بزرگ ماده مخدر شیشه خبر داد که قاچاقچیان قصد داشتند ۴۳۷ کیلوگرم از این مواد افیونی را به پایتخت منتقل کنند.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه یازدهمین مرحله از طرح ظفر (طرح دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در پایتخت) با اشاره به اجرای طرح مذکور توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، اظهار کرد: در این طرح که طی دو روز گذشته به اجرا درآمد، موفق به کشف یک تن و 226 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدیم و در این رابطه 4 باند متلاشی شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به بازداشت 35 قاچاقچی عمده و توقیف 38 دستگاه خودرو و موتورسیکلت ادامه داد: در طرح مذکور، 38 نفر از اوباش و فروشندگان مواد مخدر که علاوه بر فروش مواد مخدر در اقدامات مجرمانه‌ای همچون سرقت، چاقوکشی، خفت‌گیری و مزاحمت برای نوامیس، مبادرت داشتند، بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید

انهدام باند کلاهبرداری اینترنتی/ برداشت غیرمجاز از حساب ۲۱۴ نفر

این مقام انتظامی از پاکسازی مناطقی همچون فرحزاد، اتابک، شوش، مولوی و هرندی در این طرح خبر داد و گفت: در یازدهمین مرحله از طرح ظفر، 3 باب منزل پلمب شدند.

به گفته وی، ارزش مواد مخدر مکشوفه در طرح مذکور بالغ بر 20 میلیارد تومان است.

رحیمی از انهدام باندی خبر داد که در فضای مجازی اقدام به فروش ماده مخدر گل می‌کردند و تصریح کرد: 12 کیلوگرم ماده مخدر گل از اعضای این باند کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به بازداشت اعضای باند بزرگی که حامل ماده مخدر شیشه از جنوب کشور به تهران بودند، گفت: اعضای این باند مواد مخدر شیشه را از آن سوی مرزها و از طریق مرز شرقی کشور وارد کرده بودند که در طول مسیر تا پایتخت تحت کنترل پلیس بودند تا عوامل اصلی و مشتریان آنها در تهران شناسایی شود که در نهایت موفق به متلاشی کردن این باند و کشف 437 کیلوگرم ماده مخدر شیشه از آنها شدیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: باند دیگری که حامل 570 کیلوگرم مواد مخدر از شرق کشور به تهران بود را نیز منهدم کرده و 5 نفر از اعضای آنها را بازداشت کردیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    خداخیرتون بده سلامت باشین عزیزان پلیس
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس