کد خبر 1208133
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
الریان بی‌خیال لیگ قهرمانان آسیا شد

تیم فوتبال الریان قطر با توجه به این‌که شانسی برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا ندارد در دو بازی باقی‌مانده خود برابر گوا و پرسپولیس از بازیکنان جوان و ذخیره استفاده خواهد کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از الوطن، الریان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمایش ناامیدکننده‌ای داشته است و از ۴ بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرده است.

الریان با توجه به این‌که شانسی برای صعود به دور بعد ندارد تمرکز خود را روی جام امیر قطر خواهد گذاشت و به همین خاطر در دو بازی باقی‌مانده خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر گوا و پرسپولیس از بازیکنان جوان و نیمکت‌نشین استفاده خواهد کرد و به بازیکنان اصلی استراحت خواهد داد.

الریان به نیمه‌نهایی جام امیر قطر راه پیدا کرده است و باید در این مرحله به مصاف الدحیل برود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عرفان IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    5 3
    ما قهرمان آسیا هستیم. قرمز رنگ خون ماست. رنگ لباس ماست. رنگ قلب ماست. و آخرش هم تیممون با ستاره هاش قهرمان آسیا میشه تا چشم حسودا دراد. استقلال حتی دیگه شانس صعودش رو هم از دست داده. اما ما قهرمان آسیا میشیم و میریم با تیم های بزرگی مثل پاری سن ژرمن و لیورپول بازی میکنیم و اون ها می‌بریم و قهرمان جهان و آسیا و ایران میشیم و 5 گانه می‌بریم و به اولین تیمی تبدیل میشیم که 5 گانه میبره. اگه جام ششم وجود داشت الان در کنار بارسلونا و بایرن مونیخ بودیم. لیگ خلیج فارس برای پرسپولیس خیلی کمه.
  • مهراب IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 1
    با اون بازی که مدافع ایرانیشون مقابل تیم سابقش انجام داد و همه دیدند بایدم این تیم کناره گیری کنه ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس