کد خبر 1208057
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
پیروانی: فیلم کودک آزاری ربطی به مکتب پرسپولیس ندارد/بازیکنان با همه وجود بازی می کنند

مدیر تیم پرسپولیس گفت: کودک آزاری را محکوم می کنم اما این فیلم ربطی به مکتب پرسپولیس ندارد.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری چهار بر صفر مقابل گوا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و نتایج خوبی را هم کسب کردیم. امیدوارم پس از برد مقابل گوا، الریان و الوحده بتوانیم بازی های بعدی را هم ببریم. هرچند با در تمام مسابقات با تفکر پیروزی وارد زمین می شویم اما این دیدارها سخت است.

وی ادامه داد: رطوبت هوا خیلی بالا است و شاید آن سه تیم دیگر آمادگی شان نسبت به وضعیت زمین خیلی بیشتر از ما باشد اما با انجام دادن بازی های خوب و فنی توانستیم چهار برد به دست آوریم. می خواهیم به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم. ما نایب قهرمان آسیا هستیم و می خواهیم با تلاش زیاد امسال قهرمان شویم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره احتمال استراحت دادن به نفرات اصلی در دو بازی پایانی مرحله گروهی با توجه به شرایط این تیم در جدول گروه پنج لیگ قهرمانان عنوان کرد: این بستگی به تفکرات و تصمیم کادرفنی دارد اما خدا را شکر تیم خوبی داریم و تفاوت زیادی بین بازیکنان ما وجود ندارد. به عنوان یک هوادار می گویم هرکس پیراهن پرسپولیس را بپوشد با تمام وجود بازی می کند.

پیروانی ادامه داد: در بازی با گوا هم برخی نفرات جدید کار خود را به خوبی انجام دادند. تیم و کادرفنی خوبی داریم و همه باید دست به دست هم بدهیم تا در جام هایی که پیش رو داریم با سربلندی بیرون بیاییم.

وی درباره اضافه شدن فرشاد فرجی به اردوی پرسپولیس گفت: فرجی روز گذشته به اردو آمد و با توجه به تست کرونا دادن اکنون در قرنطینه است. به کمک کادر پزشکی اکنون منتظر نتیجه این تست هستیم تا فرجی بتواند تیم را در تمرین همراهی کند. امروز هم کل تیم تست کرونا دادند و منتظر هستیم تا فردا شب نتیجه تست ها مشخص شود.

مدیر تیم پرسپولیس درباره تمهیداتی که سبب شده تاکنون تست کرونای اعضای این تیم با وجود شرایط حاد کرونایی گوا هند مثبت نشود، توضیح داد: ما فقط به محل تمرین می رویم و می آییم. برای صبحانه، ناهار و شام همه در اتاق ها هستیم. از همه اعضای تیم ممنون هستم و باید با همین روند پیش برویم تا با پشت سر گذاشتن این دو بازی صحیح و سلامت به ایران بازگردیم.

پیروانی در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سه سیما درباره وضعیت بازگشت تیم پرسپولیس به ایران تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم با پرواز چارتر به ایران می آید و نتیجه آخرین تست کرونا هم ۲۴ ساعت بعد مشخص می شود بلافاصله پس از برگزاری آخرین بازی به کشورمان می آییم و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با وجود شرایط سختی که سپری می کنیم دلخوشی خودم، تیم و هواداران به نتایج خوب تیم است‌. ان شالله این روند ادامه داشته باشد و پیروزی های دیگری را برای باشگاه بزرگ پرسپولیس رقم بزنیم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره استوری خودش و درخواست ها برای اینکه تا زمان مشخص نشدن نتیجه فیلم منتشر شده درباره کودک آزاری اظهارنظری مطرح نشود، گفت: من این اقدام را محکوم کرده و نظر شخصی ام این است که چنین حرکتی که در فیلم می بینیم قابل دفاع نیست که بخواهند فرد بچه یا بزرگی را مورد آزار و اذیت قرار بدهند. این حرکت از انسانیت به دور است‌.

پیروانی افزود: با این وجود ربط دادن این اقدام به باشگاه بزرگ پرسپولیس با انتشار این فیلم از نظر من ساختگی است. اینکه این بچه عزیز طرفدار هر تیمی و هر رنگی باشد قابل احترام است. اگر این بچه حرفش را تغییر می داد و فیلم را پخش می کردند می گفتیم به سود باشگاه ما صحبت کرده اما این بچه مقاومت کرده و پای حرفش ایستاده. این کار قابل احترام است و دلیلی نداشته فردی که این فیلم را گرفته بخواهد آن را نشر بدهد.

وی ادامه داد: مشخص نیست این فردی که فیلم را گرفته و پخش کرده کدام تیم را دوست دارد. حرف من این است خواهش می کنم فیلم هایی که در فضای مجازی مطرح می شود و خیلی از آبروها، زندگی ها و مسائل را زیر سوال می برد منشأ کار قرار نداده و طبق بیانیه نداده، انتقاد و توهین نکنیم و توضیح ندهیم. این فیلم را نمی توان به مکتب ما و باشگاه بزرگ پرسپولیس ربط داد.

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: نمی خواستم از این حرکت دفاع کنم و گفتم مکتب باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس به دور از این حرف ها است‌

پیروانی در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سه سیما تصریح کرد: برای تمام مردم دنیا به ویژه هم وطنان عزیزم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم در این دو بازی هم ما را دعا کنند تا در دو بازی بعدی هم پیروز شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جلال IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 0
    با سلام نباید بیش از این از پیروانی انتظار داشت ایشان با اون سابقه درخشان در تیم ملی که منجر به 5 سال محکومیت ایشان شده تلاش میکنه ب ایان استوری ها جایگاه خودش بدست بیاره که نمیدونه اب که ریخته شده دوباره باز نمیگرده ضمنا مکتب تیم ایشان قبلا در پرونده ها طارمی و خودش و کار فرهنگی بازیکنانشون در بازی پگاه و غیره به اثبات رسیده
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    11 4
    پست اینستاگرامتون درباره کشور و مردم هند هم ربطی به مکتبتان نداشت
  • حسن IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    10 4
    باسلام افشین از فرش ها چ خبر هتل های گوا فرش های نفیس داره یا نه لطفا شفاف نظر بده
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    7 3
    توهین به قومیت ها حمله به هواداران مهمان بلعیدن بیت المال .کودک ازاری و....
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    3 0
    مکتب!!!؟؟
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    4 1
    متاسفانه جریانی که در هواداری از پیروزی جا افتاده مرام و منش اخلاقی نیستش
  • رضا IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    5 0
    این فضول چی میگه خودش را نخود هر آشی می کنه واقعا برای این تیم متاسفم که یه همچنین سرپرستی داره
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      3 6
      جواب منطقی به صحبتهای افشین خان ندارین، سوختین از کجا معلوم کار خودتون نیست بدبختای کیسه کش
  • رضا IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    3 0
    بر این باور هستم که تیم های استقلال و پرسپولیس رقیب هستند اما اکثر بازیکنان آنها با هم دوست هستند و رقابتشان باعث پیشرفت فوتبال می شود. و کاری که با آن کودک انجام شده کاری غیر انسانی است و قطعا نمی تواند مورد تایید هیچ انسانی باشد.
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    7 2
    فکر همه مثل خودت دودره باز هستن شما از اخلاقیات چیزی بلد بودی که تو زمان کیروش اون کارها رو نمیکردی که کیروش اخراجت کنه و 5 سال محروم بشی پس تو یکی حرف نزن.بعدم چی این فیلم ساختگی هستش که داری ماله میکشی دو تا جوان بیشرف لنگی دارن یه کودک استقلالی رو بشدت تهدید و اذیت میکنن اخه این کجاش ساختگیه انقدر کار غیر اخلاقی کردید این چیزها براتون هیچی شده
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    5 2
    باز این چرت گویی رو شروع کرد، اتفاقا این اصل فرهنگ تیمتونه
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    3 1
    من فاتحه اون مکتبی رو خوندم که آدم دو رو و ردروغ گویی چون تو توش رشد کردی
  • حسین تبریز IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    اینا فقط تو مکتب پیروزی اتفاق می افتد تیمی که با هزینه بیت المال بسته شود و در لیک مهندسی شده قهرمان بشه مکتبش این میشه آقای پیروانی با مکتب
    • ایرانی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      0 0
      سلام مکتب ما مکتب حضرت اما م حسین (ع) است آقای پیروانی برو تعریف مکتب را یاد بگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس