تلاش داعش برای نفوذ و تعرض به پاسگاه‌های مرزی ایران /با ‌اشراف اطلاعاتی مرزبانان ‌توطئه خنثی شد‌

‌فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از تلاش داعش برای نفوذ و تعرض به پاسگاه‌های مرزی ایران خبر داد و گفت: ‌این توطئه با ‌اشراف اطلاعاتی مرزبانان ‌خنثی شد.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری پلیس، ‌سردار یحیی‌ الهی اظهار ‌داشت: نیروهای مرزبانی در مرزها از زرق و برق دنیا و تشریفات به دورند و خالصانه خدمت می‌کنند و اجازه موج سواری را به ضد انقلاب نخواهند داد و آنچه شاهد هستیم، امنیت پایدار در مرزها است.

وی با اشاره به اقدامات نیروهای ضد انقلاب و تروریستی در مرزها در روزهای پایانی سال ۹۹ افزود: در حوزه دولت مرکزی در سومار گروهک‌های پراکنده داعش قصد نفوذ و تعرض به پاسگاه‌های مرزی را داشتند که با حضور مرزبانان و اشراف اطلاعاتی و امنیتی که از قبل وجود داشت آنچه در سر داشتن خنثی شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تصریح کرد: هیچ گونه دغدغه پیرامون تهدیدات فرامنطقه‌ای نمی‌بینیم و همه آن‌ها را با کمک خداوند و استعانت از ائمه اطهار خنثی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت مرزهای استان کرمانشاه که در دو حوزه اقلیمی کردی و دولت مرکزی با کشور عراق مناسبت‌هایی داریم، حوادث بسیاری در مرزها رخ می‌دهد، البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که وضعیت امنیتی کشور عراق باعث شده گروه‌های تروریستی پراکنده داعش هنوز در آن سوی مرزها حضور داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    1 0
    داعش قشنگ معلومه تخم و ترک امریکاست حرومزاده هیچ کاری با اسراییل نداره
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    درود بر مرزبانان مقتدر
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 0
    قبلا خط قرمز ایران چند کیلومتری مرزهای ایران بود العان چ شده مسئولین امنیتی خوابن...
  • عابدین IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 0
    میگفتید که داعش تمام شد! پس چی شده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس