کد خبر 1207012
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
تنها امید رقیب پرسپولیس برای صعود

تیم فوتبال الریان قطر به باور یک رسانه عربی تنها در یک صورت شانس صعود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال الریان قطر که شجاع خلیل زاده را  در اختیار دارد، در 3 بازی اخیر خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه E، بدون گل مقابل اف.ث گوا هند مساوی کرد، 3 بر یک مغلوب پرسپولیس ایران شد و 3 بر 2 نیز از الوحده امارات شکست خورد.

این تیم اکنون در جدول گروه بعد از پرسپولیس(9 امتیاز)، الوحده (4 امتیاز)، اف.ث گوا(2 امتیاز) با یک امتیاز تیم چهارم است.

پیکار بعدی این تیم نیز فرداشب با الریان خواهد بود. دوشنبه شب نیز با اف.ث گوا دیدار برگشت خود را انجام می دهد و در آخرین مصاف نیز با پرسپولیس پنج شنبه بعد دیدار می کند.

روزنامه الوطن در تحلیلی نوشت این تیم که هزینه های گزافی صرف آماده سازی خود کرده،از نظر ریاضی تنها در یک صورت می تواند شانس صعود کسب کند؛ این که جلوی تمام اشتباهاتی که در 3 بازی اخیر کرده، بگیرد.

این نشریه نوشت بازیکنان الریان باید بتوانند از فرصت های موجود خوب استفاده کنند. در سه مسابقه گذشته الریان فرصت های زیادی را هدرداد که اگر از آنان استفاده می کرد، برنده می شد.

این نشریه افزود: در نخستین بازی که برابر گوا کرد، بدون گل مساوی کرد اما شانس برد داشت. در بازی دوم مقابل پرسپولیس ایران همین اتفاق تکرار شد. بعد از آنکه در نیمه اول با یک گل پیش افتاد و بازیکنانش فرصت ها را از دست دادند، دچار اشتباه شد و این پرسپولیس بود که برنده شد.همین اشتباهات یکبار دیگر مقابل الوحده نیز تکرار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس