کد خبر 1206948
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

به گزارش مشرق، نماینده شهرکرد در توئیتی نوشت: فضاسازی تعطیلی مجلس، دروغ و فریب دغل بازان است، سه هفته صحن علنی، یک هفته حوزه انتخابیه، البته با توجه به لیالی قدر هفته بعد از آن هم در خدمت مردم هستیم.

ره آورد مصوبه اقدام راهبردی، غنی‌سازی ۶۰ درصد شد و  مذاکرات وین هم زیر ذره‌ بین مجلس انقلابی است.

برجامی دیگر تکرار نمی‌شود!

نماینده شهرکرد: تعطیلی مجلس دروغ دغل بازان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    7 2
    اخرمتنش حسابی ایووول داره... درودبه هرچی ادم شجاع ونترس وانقلابیه
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    1 1
    عجب جوابی
  • ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    0 1
    ظریف برای جلوگیری از افشای وجود جاسوس های دیگر در تیم مذاکره کننده و مشخص شدن نداشتن صلاحیت برای مذاکرات بعدی با دیکتاتوری جلوی پخش گاندو را گرفت.
  • ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    4 0
    به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریم های ضد ایرانی فرو ریخته بود. برجام دستاورد اصلاح طلبان موجب افزایش عمر تحریم ها شد . نتیجه برجام، ایجاد کمبود عمدی مرغ و روغن و .... و گران کردن این کالاها ، برای ایجاد گرانی عمدی و مشغول نگهداشتن مردم به مشکلات معیشتی و خراب کردن روحیه مردم و تحقیر مردم با ایجاد صف خرید برای کالاهایی که تامین آنها بر عهده وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی بوده و لطمه زدن به کسب و کار مردم با به تعطیلی کشاندن کشور در زمان مذاکرات خسارت بار وین با ایجاد پیک چهارم کرونا
  • ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    4 0
    روحانی ثابت کرده که در مذاکرات از منافع کشور دفاع نکرده و بر مشکلات اقتصادی کشور افزوده. دلیلش: مذاکرات خسارت بار برجام و تحریم های شدیدتر بعد از برجام و ایجاد گرانی و مشکلات اقتصادی با عدم کنترل قیمتها و به تعطیلی کشاندن کارخانجات و واحدهای تولیدی - از روحانی و ظریف و عراقچی مذاکره نخواستیم - حرف نزنند ضررش برای مردم و کشور کمتر است.
  • ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    3 0
    عراقچی و ظریف بخاطر خسارت بار بودن مذاکرات قبلی با تیم مذاکره کننده با جاسوس های زیاد و افزایش تحریم ها بعد از برجام و نابود کردن دستاوردهای هسته ای بعد از برجام بدون داشتن منفعتی برای نظام ، صلاحیت ادامه مذاکرات را ندارند. مجلس هم باید سریعاً شکایت تخلفات کرونایی و اقتصادی و معطل کردن کشور با مذاکرات بی نتیجه دولت را بجریان بیندازد تا بلافاصله بعد از اتمام کار دولت ، قوه قضائیه محاکمه را شروع کند و با ممنوع الخروج کردن مسئولان متخلف مانع خروج متخلفان از کشور شود تا انشا الله مجازات آنها انجام شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس