کد خبر 1206890
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴
لالیگا| سبقت سویا از بارسلونا در شب شکست والنسیا و تساوی بیلبائو

دیدارهای هفته سی‌ودوم لالیگا با شکست خارج از خانه خفاش‌ها، پیروزی سویا مقابل لوانته و تساوی بیلبائو در خانه بتیس آغاز شد.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا، چهارشنبه شب سه بازی برگزار شد که در پایان آنها والنسیا مغلوب شد، سویا سه امتیاز کسب کرد و اتلتیک بیلبائو به کسب یک امتیاز در خانه حریفش رضایت داد.

والنسیا که میهمان تیم اوساسونا بود با نتیجه 3 بر یک مغلوب این تیم شد. خاوی مارتینس در دقیقه 13، جاناتان کایری در دقیقه 32 و روبرتو تورس در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی گل‌های اوساسونا را به ثمر رساندند و تنها گل والنسیا را هم کوین گامیرو در دقیقه 30 زد.

بیشتر بخوانید:

ادامه بدشانسی‌های زیدان

در بازی همزمان تیم فوتبال سویا با تک گل دقیقه 53 یوسف النصیری موفق شد میزبان خود لوانته را شکست دهد. پس از این بازی هم تیم‌های رئال بتیس و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه بنیتو ویامارین به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت آنهم در حالی که بتیس میزبان از دقیقه 11 با اخراج نبیل فکیر 10 نفره به کار خود ادامه داد.

با این نتایج سویا 67 امتیازی شد و با سبقت از بارسلونا موقتاً به رده سوم جدول لالیگا صعود کرد، والنسیا با 35 امتیاز در رده چهاردهم ماند، بیلبائو 38 امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد و بتیس نیز با 49 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس