کد خبر 1206094
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
بهروز نعمتی

بهروز نعمتی از نزدیکان علی لاریجانی می‌گوید: علی لاریجانی در دوازده سالی که در مجلس بود، عیارش مشخص شد.

به گزارش مشرق، بهروز نعمتی، نماینده سابق مجلس و از چهره های نزدیک به لاریجانی در گفتگو با ایلنا پیشنهاد داده است که ایران و امریکا واسطه ها را کنار بگذارند و ضمن اعتماد به یکدیگر به گفتگو با هم بپردازند.نعمتی همچنین ضمن تمجید از لاریجانی، او را گزینه بالقوه ریاست جمهوری دانسته است. تلویحا هم اعلام کرده است که مقدمات ورود وی آماده است ولی لاریجانی هنوز برای ورود به انتخابات مردد است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که شرط لاریجانی حمایت همزمان اصولگرایان و اصلاح طلبان از اوست. این درحالی است که گزینه اصلی اصولگرایان آیت الله رئیسی است و اصلاح طلبان هم لاریجانی را برای روز مبادا و ائتلاف در زمان خاص گذاشته اند.

نعمتی همچنین در اظهارنظر جالب توجه دیگری برای ترغیب به شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفته است که افراد به ما می‌گویند کاش چندین آدم مثل شما در مجلس بودند که به درد نظام و کشور می‌خوردند و به حرف مردم گوش می‌دادند.

بخش‌هایی از اظهارات نعمتی را در ادامه خواهید خواند:

بهروز نعمتی می گوید:طیف‌های مختلف باید تلاش کنند که مردم در تعیین سرنوشت خودشان شرکت کنند. به طور مثال در مجلس اخیر که تشکیل شد و ما را به هر دلیلی کنار گذاشتند یا نخواستند یا هر چیز دیگری که خیلی اهمیت ندارد؛ هنگامی که به دوستان می‌گفتیم در انتخابات حضور داشته باشید، بسیاری به ما معترض می‌شدند که معنی ندارد در چنین انتخاباتی حضور داشته باشیم اما امروز همان افراد می‌گویند کاش چندین آدم مثل شما در مجلس بودند که به درد نظام و کشور می‌خوردند و به حرف مردم گوش می‌دادند. بنابراین زمان آن فرا رسیده است همان مردمی که به ما می‌گفتند در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنند در انتخابات ریاست‌جمهوری با هر گرایشی که دارند، شرکت کنند.

این نماینده سابق مجلس افزود:امروز بیش از ۴۰ سال است که روابط بین دو کشور تیره شده؛ البته هر از گاهی مذاکراتی نه به صورت رسمی بلکه به صورت موضوعی و غیررسمی صورت گرفته است اما به دلیل آن که دو طرف به یکدیگر اعتماد ندارند، اتفاق مثبتی رخ نمی‌دهد، بنابراین معتقدم تا این دو کشور به هم اعتماد نکنند، نمی‌توانند با هم بنشینند و حرف‌هایشان را بزنند.

نعمتی گفت:شرایط موجود در کشور نشان از این دارد که باید در این دوره یک فرد توانمند، قوی و عاقل زمام را در دست بگیرد. اعتقادم این است که شخصی مانند آقای لاریجانی بالقوه کاندیدای ریاست جمهوری است، حال اینکه آیا می‌خواهد بیاید کار را بر عهده بگیرد، آن دیگر به خودش ربط دارد. من در این موضوعات بسیار با او صحبت کردم اما اینکه از وی بشنوم می‌خواهد بیاید یا نیاید جوابی نگرفته‌ام با این حال یک عده از صبح تا غروب می‌گویند ستاد تشکیل داده‌اند و از این حرف‌ها واقعا ستادی وجود ندارد. بله ما تشکیلاتی داریم و کارهایی را انجام می‌دهیم اما این که بگویم این کارها تشکیلاتی است برای ورود آقای لاریجانی به انتخابات، به هیچ عنوان اینطور نیست.آقای لاریجانی یک فرد بارز و شناخته شده در بین افراد سیاسی است . ایشان در دوازده سالی که در مجلس بودند عیارشان مشخص شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 23
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    18 1
    عیارش با برجام و خصلت دو رویی بودنش مشخص شده
  • محمود IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    15 1
    لاریجانی روحانی دوم هستش اما کمی با سیاستر پوست مردم رومیکنه
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    16 1
    گفته باشم من به ايشون رأي نميدم
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      0 0
      آفرین من هم همینطور ... !
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    15 1
    معیار لاریجانی درتصویب 20 دقیقه‌ای برجام معلوم شد مردم دیگر فریب افراد غرب گرا نمی خورند
  • طاها IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    13 1
    بله نمونه ی کارنامه درخشانش تصویب برجام در 20 دقیقه بود
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    12 1
    عصاره آقای لاریجانی تصویب برجام بود و عدم نظارت بر اجرای آن نیاز به معرفی بیشتر ندارد. عیار آقای لاریجانی همین است
  • سس IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    2 21
    درود بر لاریجانی و ظریف معدود افراد متخصص و بی حاشیه نظام
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      10 1
      آری خیلی بی حاشیه ... مخصوصآ ظریف که حاشیه هاش خیلی هم عریض و گلدرشت هستند !
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    7 1
    افراد به ما می‌گویند کاش چندین آدم مثل شما در مجلس بودند که به درد نظام و کشور می‌خوردند و به حرف مردم گوش می‌دادند ! اون افراد موهوم درست گفته اند .... واقعآ جای شما وکیل الدوله ها در این مجلس خالیست که دست دولت روحانی را در ضایع کاریهای بیشتر یاری کنید ! نه اینکه تقصیرات و سهم مجلس وکیل الدوله ها در این اوضاع و احوال کشور و تنگناهای معیشتی مردم خیلی ناچیز بوده عده ای از مردم ناراحت نبودن شما ها در مجلس شده اند !
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    4 1
    بهروز چشمک !!!
  • ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    #سعید_محمد
  • احمد IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    به لاریجانی نزدیکه یازنگنه یا روحانی.الان چشمک بزنی رفیق همه میشی
  • ع.ج IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    لاریجانی مرد روزهای سخت بحرانی است. او مرد جنگ و جبهه و جهاد است. مرد مدیریت فرهنگ و اخلاق است. مرد سیاست عاقلانه در صحنه های جهانی است. او لایق ریاست جمهوری اسلامی ایران در 1400 ات. درود بر او و حامیان او ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس