کد خبر 1205931
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
خلیلی: پرسپولیس باید همان نیمه نخست کار گوا را تمام کند

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم برابر گوا در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: نباید این بازی را دست کم گرفت و در ۴۵ دقیقه اول باید کار را تمام کرد.

به گزارش مشرق، محسن خلیلی اظهار داشت: نماینده هند با آنکه ناشناخته است اما برابر الریان به تساوی بدون گل دست یافت و مقابل الوحده امارات نیز همین نتیجه را تکرار کرد. یحیی باید تیم را با ترکیب کامل به زمین بفرستد تا کار در نیمه نخست تمام شود و بازیکنان در ۴۵ دقیقه دوم استراحت کنند تا برای بازی های بعدی آماده شوند.

وی ادامه داد: در این بازی باید تمرکز کافی داشته باشیم و اجازه ندهیم بازیکنان گوا به آن چه می خواهند برسند، خوشبختانه تیم مدیریتی خیلی خوب از تیم حمایت کرده و حضور فردی مانند ابراهیم شکوری که فوتبالی بوده باعث شده بسیاری از مسایل مد نظر قرار گیرد که برای تیم موثر است و امیدوارم در ادامه راه نیز موفق باشند.

بیشتر بخوانید:

اعتراض خاموش پرسپولیسی‌ها به رقم پاداش در هند

بازیکن اسبق پرسپولیس یادآور شد: تا چند وقت پیش بشار رسن به عنوان بازی ساز در خدمت تیم بود اما الان این وظیفه میان چند بازیکن از جمله سرلک، ترابی و عالیشاه تقسیم شده که به خوبی هم از عهده این کار برآمده اند، از سویی دیگر کیفیت بازیکنان پرسپولیس خیلی بالاست و حضور این بازیکنان در کنار هم یک قالب مشخص و منظم را به وجود آورده که آرزوی هر مربی است.

تیم فوتبال پرسپولیس از دو بازی قبلی خود ۶ امتیاز کسب کرده و در صدر جدول گروه E قرار دارد، نماینده هند با ۲ امتیاز در جایگاه دوم است و الوحده امارات و الریان قطر نیز با یک امتیاز رده های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده اند.

شاگردان یحیی گل محمدی امروز و از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به مصاف گوا می روند . قبل از این دیدار هم الریان و الوحده از ساعت ۱۹ رو در روی هم صف آرایی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس