تاخت و کرونا در ترکیه؛ مرگ 341 تن و شناسایی 55 هزار مبتلای جدید - کراپ‌شده

وزارت بهداشت ترکیه از تداوم آمار بالای مبتلایان به کرونا و درگذشتگان ناشی از این بیماری با وجود اعمال اقدام‌های محدود کننده جدید خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت ترکیه دوشنبه از شناسایی ۵۵ هزار مبتلای جدید به کرونا در این کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» وزارت بهداشت ترکیه اعلام کرد که در شبانه روز گذشته ۵۵۱۴۹ مورد ابتلای به کرونا را  در این کشور یافته که از این بین ۲۸۶۲ تن از بیماران علامت‌دار این بیماری بودند. ۳۴۱ تن نیز بابت ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته جان باختند. هم اکنون مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور به بیش از ۴ میلیون نفر رسیده و تاکنون ۳۶۲۶۷ تن نیز جان باخته‌اند.

این در حالی است که از چهارشنبه گذشته اقدام‌های محدود کننده تازه‌ در ترکیه از جمله  محدودیت‌های تردد و کاهش ساعت کار ادارات و بسته شدن مجدد رستوران‌ها و کافه‌ها و مراکز دیگر در نظر گرفته شد.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۱۴۱ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۷۲۱ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان سه میلیون و ۱۷ هزار و ۴۱۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دست‌کم ۸۰ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۲۲۳ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۱۵ میلیون و ۵۷ هزار و ۷۶۷ مورد ابتلا و ۱۷۸ هزار و ۷۹۳ مورد فوتی و برزیل با ۱۳ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۷۱ مورد ابتلا و ۳۷۳ هزار و ۴۴۲ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    0 0
    نکنه تو ایران سینه خیز میره؟؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس