این روزها با آنلاین شدن شیوه‌های دریافت خدمات مختلف، شما می‌توانید همه چیز را به صورت آنلاین طلب کنید. در واقع شما می‌توانید بهترین خدمات را به صورت آنلاین توسط بهترین افراد دریافت کنید. در این زمینه می‌خواهیم امروز خدماتی را معرفی کنیم که توسط یک اپلیکیشن پرطرفدار به شما ارائه می‌شوند تا بتوانید کارهای خود را سر و سامان بدهید. مخصوصا این اپلیکیشن برای خانم های خانه دار و یا خانم هایی که مشغله زیادی بیرون از منزل دارند بسیار مناسب است و باعث می شود با امنیت خاطر بالا، خدمات حرفه ای از متخصصان حرفه ای و استادکار در یافت کنند. با ما همراه باشید.

یک اپلیکیشن همه کاره برای تغییر دکوراسیون منزل!(ویژه خانمها)

استادکار، دریافت خدمات منزل و ساختمان به صورت آنلاین

اگر می‌خواهید تمامی خدمات مربوط به منزل را به صورت آنلاین سفارش دهید کنید و لازمم نباشد برای انجامم این کارها به بیرون از منزل مراجعه کنید، کافیست اپلیکیشن استادکار را نصب کنید. برنامه و اپلیکیشن استادکار در این زمینه به واسطه این که حدود 4 سال است فعالیت می‌کند، توانسته با استفاده از بهترین نیروهای خدماتی در حوزه‌های خدماتی به شما کمک کند که خدمات آنلاین را بدون دغدغه دریافت کنید.

شما می‌توانید با کمک استادکار تمامی خدمات در دسته بندی‌های مختلف مثل دکوراسیون داخلی، تاسیسات ساختمانی، وسایل نقلیه، اسباب کشی و باربری، لوازم خانگی، نظافت و بهداشت، دیجیتال و نرم افزار و پزشکی و سلامت دریافت کنید. مدنظر داشته باشید که این اپلیکیشن تمامی خدمت رسان‌های خود را قبل از اعزام برای انجام خدمت از جهات مختلف مثل عدم سوسابقه، عدم سوپیشینه، عدم اعتیاد و ... مورد بررسی قرار می‌دهد. در ادامه به معرفی دو خدمت اساسی برای دکوراسیون منزل خواهیم پرداخت

سفارش دوخت پرده از منزل؛  از انتخاب تا نصب پرده!

همه خانم‌های خانه دار علاقه عجیبی به این موضوع دارند که اقدام به طراحی، دوخت و نصب پرده‌های کلاسیک و مدرن خانه خود کنند، اما نمی‌دانند که چگونه به یک طراح و نصاب پرده خوب دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید هر چند وقت یکبار با استفاده از خدمات سفارش دوخت پرده استادکار به صورت اصولی و مناسب از خدمت به شکل اصولی، پرده‌های خانه خود را عوض کرده و به شکل چشمگیری دکوراسیون خانه خود را بهبود ببخشید.

یک اپلیکیشن همه کاره برای تغییر دکوراسیون منزل!(ویژه خانمها)

پرده‌ها نه تنها مانع نفود نور آفتاب در محیط خانه می‌شوند، بلکه باعث می‌شوند، با ایجاد محیط جذاب و دلنشینی در خانه، شاهد محیط جذاب و دلنشینی باشیم. به همین علت است که توصیه می‌شود در انتخاب مدل‌های پرداه از دقت و وسواس زیادی استفاده کنید تا محیط دکوراسیون خانه جذاب تری داشته باشید.

البته شما می‌توانید با انتخاب یک فرد ماهر در طراحی، نصب و اجرای پرده خانه که مهارت زیادی داشته باشد، همه این موارد را با هم داشته باشید. بهترین فرد در این حوزه کسی است که توانایی تعمیر، خیاطی، نصب و ... را در منطقه خود داشته باشد و این فرد را اپلیکیشن استادکار به شما معرفی خواهد کرد.

چه خدماتی را می‌توان از نصاب پرده استادکار انتظار داشت؟

· خدمات قابل ارائه ای که می‌توان از نصاب پرده انتظار داشت، عبارت است از:

· طراحی و دوخت نصب پرده حریر، پارچه ای و توری

· سفارش دوخت پرده ساده، پیله دار و الان پرده

· تعمیر و نصب ملزومات پرده، چوپ پرده، کتیبه، تاج پرده و ...

· ساخت و نصب پرده لودراپه، کرکره ای، شید، زبرا و ...

· تعمیر و نصب پارچه ای، کلاسیک و مدرن

نقاشی ساختمان استادکار مدرن و حرفه ای توسط افراد حرفه ای

یکی از موثرترین شیوه‌های ایجاد تحول و انقلاب در محیط داخلی و خارجی ساختمان، استفاده از خدمات نقاشی ساختمان استادکار است. شما در این زمینه کافی است که با استفاده از رنگ‌ها به محیط داخلی و خارجی ساختمان خود، روح ببخشید. در این حوزه تنها با جذاب کردن محیط داخلی و خارجی روبرو نیستید، بلکه کاری می‌کنید که محیط ساختمان شما به شکل زیباتر و جذاب تری باشد. در این حوزه تنها پیدا کردن یک متخصص و فرد حرفه ای کافی نیست.

تمامی کارهای مربوط به خدمات نقاشی ساختمان را می توانید از استادکار سفارش دهید و بهترین متخصص در این زمینه را در اختیارتان قرار دهد. خدمات استادکار شامل موارد زیر است:

· نقاشی ساختمان در غرب، شمال، شرق و جنوب تهران

· نقاشی ساختمان مدرن با بهترین رنگ‌های ساختمانی

· خدمان نقاشی منزل، شرکت، محل کار، مغازه و ...

· نقاشی ساختمان با غلط، قلم مو، اجرای پتینه کاری دیوار و ...

· نقاشی ساختمان با رنگ روغنی، اکرلیک، پلاستیک و مولتی کالر

· بتونه کاری، سمباده زنی، زیرسازی دیوار و سقف

· و ...

زندگی به سبک آینده را الان زندگی کنید

با درخواست آنلاین خدمات با کمک اپلیکیشن‌های آنلاین، می‌توانید سبک جدیدی از زندگی را تجربه کنید. شما می‌توانید اپلیکیشن استادکار دارای یک تیم پشتیبانی قوی بوده که در تمامی مراحل سفارش، حین خدمت و بعد از آن همراه شما بوده و سعی می‌کند، بهترین خدمات را به شما ارائه کند. همین حالا می توانید سری به سایت استادکار به آدرس ostadkar.ir بزنید و خودتان خدمات و متخصصان آن را بررسی کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس