سردار حجازی الگوی ولایتمداری بود

سردار نقدی گفت: مهم‌ترین خصوصیت سردار حجازی ولایتمداری بود که در طول این سال‌ها ذره‌ای از مسیر ولایت خارج نشد و می‌توان او را الگوی اطاعت از ولایت برای بسیجیان و پاسداران دانست.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید «سید محمد حجازی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مجاهد بزرگوار را می‌توان در سه کلمه اخلاق، جهاد و ولایت خلاصه کرد؛ سردار حجازی مرد اخلاق، وارسته و با کرامت و اهل جهاد و مبارزه بود به نحوی که از دوران رژیم پهلوی تا زمان شهادتش در میدان مبارزه حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

پیکر سردار شهید حجازی فردا در اصفهان تشییع می‌شود

وی افزود: به عبارت دیگر، شهید حجازی بعد از انقلاب همواره در مبارزه فعال بود؛ زیرا زمانی که ضد انقلاب در کردستان حضور داشت، در این منطقه مقابل آن‌ها مبارزه می‌کرد و زمانی هم که جنگ تحمیلی آغاز شد، باز هم در صف اول مبارزه با ارتش بعث عراق حضور یافت.

سردار نقدی ادامه داد: در بسیج مردم، فرمانده بسیجی‌ها و میدان‌دار بسیج بود و زمانی هم که جبهه مقاومت شکل گرفت در این جبهه هم به ایفای نقش پرداخت؛ این حضور همیشگی در میدان مبارزه نشان می‌دهد که هیچ‌گاه جهاد را رها نکرد؛ البته مهم‌ترین خصوصیت وی ولایتمداری بود که در طول این سال‌ها ذره‌ای از مسیر ولایت خارج نشد و می‌توان او را الگوی اطاعت از ولایت برای بسیجیان و پاسداران دانست.

منبع: دفاع پرس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس