کد خبر 1204948
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
حاشیه بازی الریان و پرسپولیس| خلیل‌زاده در شادی گل تیمش شرکت نکرد/ درگیری امیری با مهاجم ساحل عاج

مدافع ایرانی الریان پس از به ثمر رسیدن گل الریان در شادی هم تیمی‌هایش شرکت نکرد.

به گزارش مشرق، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای دومین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021 و در روز دوم مسابقات، ۱۰۰ دقیقه پیش از شروع بازی، طبق برنامه در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

*حضور پرسپولیس، در ورزشگاه هم‌زمان با جریان داشتن بازی الوحده و گوا بود. تعدادی از مربیان تیم با استفاده از این فرصت در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور یافتند و بازی را از نزدیک تماشا کردند. این مساله از جهت بازی پیش رو با نماینده هند، حائز اهمیت بود.

*دقایقی پس از حضور تیم در ورزشگاه، نماینده کنفدراسیون با حضور در رختکن پرسپولیس ایران، اعضای تیم و مدارک آن‌ها را چک کرد.

*دمای هوا در ورزشگاه در هنگام حضور پرسپولیس ایران ۳۰ درجه سانتی‌گراد و با رطوبت بالای ۷۵ درصد، به شدت شرجی است.

بیشتر بخوانید:

نتیجه دیگر دیدار گروه پرسپولیس در آسیا

*اعضای تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع برنامه گرم کردن، با شجاع خلیل‌زاده بازیکن الریان و همبازی پیشین خود خوش و بش کردند.

*در دقیقه 5 بازی الریان و پرسپولیس محمد علاءالدین با خطای شدیدی امید عالیشاه را متوقف کرد. در این لحظه بازیکن تیم ایرانی در شرایطی که با درد روی زمین افتاده بود از داور ازبکستانی درخواست کرد به هافبک قطری کارت زرد بدهد که در نهایت ایلگیز هم این کار را انجام داد و علاء الدین را با کارت زرد جریمه کرد.

* در دقیقه 11 یاسین براهیمی درحالیکه احمد نوراللهی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود دست وی را لگد کرد اما بلافاصله با دراز کردن دست خود و بلند کردن نوراللهی از هافبک پرسپولیس دلجویی کرد. 

* شجاع خلیل‌زاده در دقیقه 16 از ناحیه چشم راست دچار آسیب‌دیدگی شد. امید عالیشاه و محمد علاءالدین در این لحظه سعی کردند با کمک به خلیل‌زاده مدافع ایرانی الریانی را به بازی برگردانند.

* پس از خطای امیری روی یوهان بولی در دقیقه 19 درگیری جزئی بین این دو بازیکن به وجود آمد که داور بلافاصله با تذکر به آنها مانع از ادامه این کار شد.

* پس از به ثمر رسیدن گل اول الریان شجاع خلیل‌زاده به سمت دروازه تیم خودش برگشت و در شادی گل قطری‌ها شرکت نکرد. 

* در دقیقه 22 خلیل زاده روی شهریار مغانلو خطا کرد و با توجه به روی زمین افتادن مهاجم پرسپولیس همراه پزشک این تیم بالای سر مغانلو ماند.

*در دقیقه 27 نوراللهی به دلیل اعلام نشدن خطا روی خودش با داور ازبکستانی جر و بحث کرد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس