مدیران دو تابعیتی

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دو تابعیتی بودن مسئولان و زندگی فرزندان آنها در کشورهای بیگانه راه نفوذ به کشور را باز می‌کند.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ابوترابی،  با اشاره به اتفاقات اخیر نطنز و قصه پرغصه سکوت و عدم واکنش مناسب از طرف دولت اظهار داشت: در سال‌های گذشته زمانی که خرابکاری حتی جزئی در کشور ایران اتفاق می‌افتاد کشورهای سلطه‌جو و در رأس آن اسرائیل فوراً خود را کنار می‌کشیدند و حداقل از واکنش متقابل ایران هراس داشتند.

بیشتر بخوانید:

کنایه نماینده مجلس به نحوه مذاکره وزارت امور خارجه

وی افزود: اما پس از ترور شهید فخری‌زاده، اکنون تمام جزئیات خرابکاری اخیر را برعهده گرفته‌اند و بدون هیچ ترس و وحشتی عملیات‌های بعدی را انجام می‌دهند.

نفوذ در رده‌های مسئولیتی

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اینکه این عملیات‌ها دقیقاً در تاریخ‌های حساس برای نشان دادن تسلط خود و در ساعت مقرر و بدون هیچ گونه مزاحمتی انجام می‌شود، نشان از عمق نفوذ در رده‌های مختلف مسئولیتی کشور دارد.

وی ادامه داد: با این وجود آنها در مقابل، خیالشان راحت می‌شود که از طرف دولت ایران هیچ گونه اقدام عملی و درخور انجام نمی‌پذیرد و این مشکلی بزرگ‌تر است و باعث وحشی‌تر شدن صهیونیست‌ها می‌شود.

دو تابعیتی مسئولان مسیر نفوذ را باز می‌کند

ابوترابی معتقد است که شاید اگر آقایان مسئول، وزرا و تیم مذاکره کننده تابعیت‌های چندگانه برای خود و فرزندانشان نداشتند وجدان خود را به این سادگی به بازی نمی‌گرفتند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: با نزدیک شدن به انتخابات باز هم طیف لیبرال به دنبال ایجاد دوقطبی بین مردم جامعه و تنش در مرزهای کشور هستند تا به مردم القای ناامنی کنند و این شرایط مساعدترین وقت برای شورش‌های داخلی و خرابکاری‌های حساس است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل اینکه اصولاً جان مردم و امنیت کشور برای این طیف اهمیتی ندارد و فقط به دنبال رأی سلبی مردم هستند، حال اینکه بر سر قدرت ماندن چه آثار مخربی برای کشور و مردم دارد اصلاً برایشان مهم نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    0 0
    دو تابعیتی بودن مسئولان و "" زندگی فرزندان آنها"" در کشورهای بیگانه راه نفوذ به کشور را باز می‌کند. فرزنداشون را فرستادند همه در شرکتهای رفقا و دوستان و شرکتهای صوری صوری استخدام هستند تا بتونند تابعیت دوم بگیرن برای همین باباشون بایستی سبیل اون شرکت را چرب کند. ترک مناقصه تعریف قصه .....جنسی را که ایران تولید میکنه از همون شرکتها وارد میکنند....واقعا جنگیدن با این ها از جنگیدن با شاه یا صدام سخت تره ؟؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس