کد خبر 1203684
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
رسانه ترکیه‌ای: مهاجم فراری گلی فوق‌العاده به چلسی زد

یک سایت ترکیه‌ای از گل استثنایی مهدی طارمی به چلسی تمجید کرد.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی با گلی که در دقیقه 3+90 با ضربه‌ای آکروباتیک وارد دروازه چلسی کرد، باعث پیروزی یک بر صفر پورتو مقابل چلسی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد اما نتوانست مانع حذف این تیم از دور این رقابت‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک شود. طارمی تبدیل به اولین بازیکن ایرانی شد که در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تمجید فردیناند و جو کول از مهدی طارمی

سایت «اسپور آره‌نا» ترکیه با انتشار گزارشی نوشت: «مهدی طارمی مهاجم فراری چایکور ریزه‌اسپور و ستاره ایرانی پورتو با به ثمر رساندن گلی فوق‌العاده مقابل چلسی، امضای خود را در لیگ قهرمانان به جای گذاشت».

 این سایت ترکیه‌ای در حالی از طارمی به عنوان مهاجم فراری یاد کرده که او در سال 2016 با امضای قراردادی به چایکور ریزه‌اسپور پیوست اما پس از مدت کوتاهی حضور در این تیم به پرسپولیس بازگشت. در ادامه فیفا این بازیکن و باشگاه پرسپولیس را به خاطر اینکه طارمی هنوز با این باشگاه ترکیه‌ای قرارداد داشت، جریمه کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رحیم محکم کار IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    50 1
    این تلاش طارمی درآن دقیقه قابل ستایش است. این گل اساسا به هوش بازیکن مربوط میشود نه شانس .بازیکنی که با ساق پای خودهم میتونه چنین شدتی به توپ بده و بااین هماهنگی توپ رو به تور چلسی میچسبونه فقط خلاقیت طارمی رو میرسونه.
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    2 1
    و البته با گل‌های وی لنگ قهرمان شد وکسی جلوشو نگرفت
    • مجتبی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      3 0
      حرفی ندارم فقط واگذارتون کردم به الدحیل و الاهلی فاتحتون خوندس ،البته فولاد غیرتمند تقاص ۶ تای العین و گرفت ، اگر تیم شما تیم بود بازیتون با الاهلی رو نمینداختن تو زمین دوم اونا تیم های خوب و قدرتمند و میشناسن مثلاً بازی السد و فولاد تو استادیوم اصلی بود
  • محمد لرکیان IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    4 0
    باعث افتخار من است که همچو بازیکن درخدمت تیم بوده وتوانست تاثیر گذار باشد آنهم با گلزنی اکروباتیک که حیرت انگیز و دیدنی بود .
  • کاظم IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    1 0
    سلام امیدوارم استقلال با نتایج ابرومندانه ببازد مثل العین نشه ۶ تا بخوره با چهار تا بازی دو ستاره زده و الان ۹ سال تو حسرت قهرمانی در لیگ هست و ثبات تیمی هم نداره و کلا هر بازیکنی میره تو این تیم افت شدید میکنه و به امید قهرمانی تیم محبوبم پرسپولیس
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    1 0
    با ساق پا زده، که چی؟ مثل بعضی ها با دست که گل نزده. در بلندای پرواز شکوهمند، طارمی با ساق طلایی اش دروازه بالای شهر نشینان لندن را فرو ریخته. اینطوری باید گفت!
  • علی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 0
    بسیار عالی بود افتخار بود برا هر ایرانی
  • *** IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    0 0
    حالا یه بار تو عمرش از رفتن به یه تیمی منصرف شد، می‌خوان تا آخر یادآوریش کنن براش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس