کد خبر 1203630
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
محمدخانی: پرسپولیس مشکلی در مرحله گروهی نخواهد داشت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرخپوشان مشکلی در مرحله گروهی ندارند و در مرحله حذفی دیدارها سخت و دشوار خواهد شد.

به گزارش مشرق، ناصر محمدخانی درباره دیدار امشب پرسپولیس مقابل الوحده امارات در چارچوب هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظر من که مثل آب خوردن الوحده را می‌بریم. در کل پرسپولیس هیچ مشکلی در مرحله گروهی ندارد و در مرحله حذفی هست که بازی‌ها سخت می‌شود.

وی در خصوص غیبت «سعید آقایی» و «فرشاد فرجی» در این مسابقات و تاثیرش روی کار پرسپولیس عنوان کرد: به نظر من که مشکلی پیش نمی‌آید. پرسپولیس متکی به یک بازیکن نیست و آنقدر بازیکن دارد که جای آقایی و فرجی را پر کنند.

بیشتر بخوانید:

الوحده با ۴ غایب مقابل پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس در مورد زوج «عیسی آل‌کثیر» و «شهریار مغانلو» در نوک خط حمله این تیم گفت: عیسی قبلا خودش را نشان داده و ثابت کرده می‌تواند از پس کار بربیاید. مغانلو هم بازیکن بسیار خوبی است. اما در تمرینات تیم نیستیم که بدانیم بهتر است چه کسی بازی کند. در این شرایط بهترین تصمیم گیرنده کادر فنی است.

محمدخانی درباره مشکلات فراوان پرسپولیسی‌ها در کشور هند، اظهار داشت: نمی‌دانم کنفدراسیون فوتبال آسیا بر چه اساسی میزبانی این گروه را به هند داده است. مگر هند در فوتبال آسیا جایگاهی دارد؟ اصلاً آنها در فوتبال آسیا چه قدرتی دارند؟

وی ادامه داد: شرایط آب و هوایی، امکانات و حتی شرایط کرونا در آنجا خوب نیست اما کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) میزبانی را به هند داده که جای تعجب دارد. کاش به جای هند قطر میزبان بود، چون آنها قبلا امتحانشان را پس داده‌اند و نشان دادند که چقدر قانونمند هستند، اما هندی‌ها حتی نتوانستند جواب تست کرونای تیم پرسپولیس را به موقع بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم اعضای تیم آنجا به کرونا مبتلا نشوند چون شرایط سخت خواهد شد. تنها استرس و نگرانی من همین بحث کرونای کاروان پرسپولیس است. امیدوارم با خوبی و خوشی بچه‌ها به ایران برگردند.

پرسپولیس در گروه پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های گوا هند، الریان قطر و الوحده امارات هم‌گروه است. سرخپوشان امشب (چهارشنبه) از ساعت ۱۹ در نخستین دیدار به مصاف الوحده می‌روند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 0
    بابا دیگه با تیم دسته دو که همگروه نشده الریان یه تیم سوپر میلیاردیه گوا هم5 تا بازیکن اسپانیایی داره الوحده هم تیم قدرتمندیه مربیش.دیگه به ما که رسی شد آب خوردن.اگه همینا تو گروه استقلال بودن میشد گروه مرگ.ما هم پارسال با شارجه قهرمان امارات الدحیل قهرمان قطر التعاون هم گروه بودیم و سرگروه اومدیم بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس