کد خبر 1203483
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۴
بمباران «صعده»، «الجوف» و «البیضاء» از سوی ائتلاف سعودی

ائتلاف سعودی ۱۱ حمله هوایی در سه استان صعده، الجوف و البیضاء انجام داده است.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه انصارالله، جنگنده‌های ائتلاف سعودی روز سه‎شنبه ۱۱ بار به مناطق مختلف استان‌های صعده، الجوف و البیضاء حمله کردند.

منابع امنیتی یمن اعلام کردند که جنگنده‌های ائتلاف چهار حمله به اطراف شهر صعده، دو حمله به منطقه «بنی معاذ» شهرستان سحار انجام دادند و یک بار نیز شهرستان «الظاهر» استان صعده را بمباران کردند.

منابع یمنی عنوان کردند که دیروز سه بار نیز منطقه الوهیبیه شهرستان السوادیه استان البیضاء و یک بار شهرستان خب والشعف استان الجوف هدف حملات هوایی ائتلاف سعودی-اماراتی قرار گرفت.

جنگ ائتلاف سعودی با یمن هفت سال است که ادامه دارد و این جنگ با وجود برگزاری چندین دور گفت‌وگوی یمنی-یمنی و شکست هر بار آن به دلیل کارشکنی‌های عربستان و سنگ‌اندازی این کشور در مسیر مذاکرات، متوقف نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 0
    بدون آزادی مارب و تعز طرحهای پیشنهادی همشون امتیازات اندکی برای انصارالله در پی دارد پیروزی یمن دو نیمه دارد یکی مارب ودیگری تعز اگر انصارالله هر دو را بدست آورد جنگ را برده است و رفع محاصره یمن قطعی است در غیر اینصورت نباید انتظار بیشتری از این طرح پیشنهادی داشت
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 0
    علت اصلی ادامه جنگ شدید مارب این نکته است که عربستان فکر می کند یمنی ها موشک و پهباد محدودی دارند و نمی توانند جنگ را بیشتر از این گسترش بدهند
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 0
    انصارالله باید سریع قبل سازماندهی این تروریستهای سوریه مارب را ازاد نماید تا تروریستها فرصت سازماندهی نداشته باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس