کد خبر 1202765
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
دردسرهای تصمیم ایتالیا برای والیبال ایران/ در انتظار تصمیم الکنو

با تصمیم میزبان رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال دردسر جدیدی برای تیم ملی ایران در اعزام پیش آمده است.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از هفتم خرداد ماه سال جاری به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد. با تصمیم میزبان مسابقات، هر تیم ۲۵ نفر را می تواند با خود اعزام کند و تیم‌ها در طول یک ماه برگزاری رقابت قرنطینه هستند و هیچ بازیکن و فرد جدیدی نمی تواند وارد شود و تنها حق خروج دارند.

با این تصمیم تیم ملی والیبال برای اعزام نفرات خود دچار مشکل خواهد شد. سرمربی تیم ملی با هدف آماده سازی بازیکنان برای المپیک توکیو درخواست حضور ۱۸ بازیکن را دارد که در این صورت ماساژور، آنالیزور و برخی نفرات دیگر ممکن است بیرون بمانند.

بیشتر بخوانید:

اصرار آلکنو به حضور یک مترجم خاص در تیم ملی

امیر خوش خبر درباره پروتکل های بهداشتی لیگ ملت های والیبال و دستورالعمل های ارائه شده از طرف ایتالیا میزبان مسابقات برای تعداد نفرات اعزامی تیم ها گفت: طبق دستورالعمل ارائه شده، هر تیم در مجموع می تواند ۲۵ نفر را اعزام کند. اگر حتی یک نفر اضافه تر در لیست باشد، خود میزبان نفر بیست و ششم را خط خواهد زد.

سرپرست تیم ملی والیبال تأکید کرد: همیشه در مسابقات ۱۴ بازیکن حضور دارند و سایر نفرات ترکیب کادر فنی می باشند. طبق درخواست الکنو، ۱۸ بازیکن باید به لیگ ملت ها اعزام شوند، چرا که هدفگذاری سرمربی تیم، آماده سازی برای رقابت های المپیک است.

وی ادامه داد: بنابراین اگر ۱۸ بازیکن اعزام شود اعضای کادر فنی هفت نفر خواهند بود که این هفت نفر، الکنو، توتولو، دو مربی ایرانی، افروزی پزشک، من به عنوان سرپرست و مترجم روسی الکنو می باشند، بنابراین آنالیزور، ماساژور، حراست و سایر نفرات در حال حاضر در بیرون لیست قرار دارند. باید منتظر حضور الکنو در ایران باشیم تا ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

خوش خبر در پاسخ به این سوال که ممکن است تعداد بازیکنان به ۱۵ نفر کاهش پیدا کند یا خیر، گفت: الکنو تصمیم گیرنده است و مسئولیت تصمیمات نیز با خود او می باشد. به هر حال باید تصمیمی گرفته شود که تعداد نفرات اعزامی بالاتر از ۲۵ نفر نباشد. شاید اصلاً تصمیم گیرد نیازی به سرپرست نباشد.

وی در پایان درباره حضور الکنو در ایران گفت: طبق پروازها، توتولو فردا وارد ایران خواهد شد و الکنو آخر هفته، البته اگر پروازها کنسل نشود، چرا که ظاهراً پروازهای ترکیه مدام در حال کنسلی می باشد. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و الکنو طبق زمان اعلام شده وارد ایران شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس