کد خبر 1202696
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
پول ملی نمایه پول نمایه وام نمایه حقوق نمایه

مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت قسط اول وام ۱۰ هزار واحد طرح ملی مسکن خبر داد و گفت:به محض ابلاغ بانک ‌مرکزی، وام ۱۵۰ میلیون تومانی برای این طرح پرداخت می شود.

به گزارش مشرق، محمود شایان، اظهار کرد: در طرح اقدام ملی دستگاه هایی با وزارت راه و شهرسازی همکاری می‌کنند، از جمله ستاد اجرایی فرمان امام. در فاز اول برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی با ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می کنیم. بر این اساس برای این تعداد واحد مسکونی بانک مسکن تامین مالی انجام می دهد.

بیشتر بخوانید:

کم‌توجهی دولت روحانی به تأمین مسکن کم‌درآمدها

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان یکی از کارگزاران سازمان ملی زمین و مسکن شناخته می‌شود و از طرف این سازمان زمین را تحویل می‌گیرد و پیمانکاران ذیصلاح معرفی می کند. در ادامه نیز پس از طی مراحل مختلف از جمله اخذ پروانه و پیشرفت فیزیکی حداقل ۱۰ درصدی برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی می شوند.

وی بیان کرد: در زمان حاضر به هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می شود ، قرار است بانک مرکزی سقف وام را به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش دهد که به محض ابلاغ از سوی بانک مرکزی این کار اجرایی می شود.

مدیرعامل بانک مسکن با یادآوری اینکه در صورت تصویب بانک مرکزی سقف وام طرح ملی مسکن به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش می یابد، گفت: همچنین شرکت عمران شهرهای جدید، بنیاد مسکن و سازمان ملی زمین و مسکن سه دستگاه و ارگان دولتی هستند که در طرح ملی مسکن با وزارت راه و شهرسازی همکاری می کنند.

شایان اضافه کرد: در مجموع بانک مسکن تامین مالی حدود ۱۴۰ هزار واحد طرح ملی مسکن را پذیرفته است. تاکنون نیز قسط اول ۱۰ هزار واحد این طرح پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: حدود ۴۷ هزار واحد نیز معرفی شده که در مراحل مختلف تشکیل پرونده تا امضای قرارداد قرار دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    2 0
    بخور تو سر بانک مسکن. مسکن شده بالای میلیارد ، یک آرزو برای اکثر ما! بعد مسخره می کنین با ده و پنجاه تومن ؟ این مبلغ برای رهنه نه صاحب خانه شدن. برای خانه به دوشی هست. نمیدونم چرا به اینجا رسیدیم !
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      0 0
      انشا الله فریونکنار که بیاد، اوضاع به مرور بهتر میشه
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    یک میلیار هم نمیشه کاری کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس