کد خبر 1202695
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
صهیونیست‌ها ۱۳۰۰ فلسطینی را در اراضی اشغالی بازداشت کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری ۱۳۰۰ شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت کرده اند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، مرکز رسیدگی به امور اسرای فلسطینی با صدور بیانیه ای از تشدید اقدامات سرکوبگرانه صهیونیستها علیه فلسطینیان طی سال جاری میلادی خبر داد.

بر اساس این گزارش، مرکز مذکور در بیانیه خود تأکید کرده است: از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۱۳۰۰ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت شده اند.

بیشتر بخوانید:

به هیچ قیمتی دست از دفاع از فلسطین و مقدسات آن نمی‌کشیم

مرکز رسیدگی به امور اسرای فلسطینی همچنین عنوان کرده است: ۲۳۰ نفر از کسانی که توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند، کودک بوده اند. اکثر بازداشت شدگان نیز ساکن شهر قدس اشغالی بوده اند.

پیش از این نیز، مرکز پژوهش‌های قدس اعلام کرده بود که از سال جاری میلادی (۲۰۲۱) تاکنون ۱۸ فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند. طبق اعلام مرکز مذکور، ۲ تَن از شهداء، از اسیران فلسطینی بوده‌اند.

مرکز پژوهش‌های قدس در ادامه گزارش خود آورد: تنها در ماه مارس ۵ فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. ۳ تَن از آنها صیادان فلسطینی بودند که در دریای غزه هدف اصابت گلوله توسط صهیونیست‌ها قرار گرفتند.

مرکز مذکور در ادامه اعلام کرد: صهیونیست‌ها از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون همچنین با گلوله‌های جنگی و گاز اشک‌آور، فلسطینیان در نقاط مختلف از جمله کرانه باختری را هدف قرار دادند که این اقدامات نیز به شهادت شماری از آنها منجر شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس