کد خبر 1202670
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
دومین تساوی متوالی اسپورتینگ به سود یاران طارمی

تیم فوتبال اسپورتینگ در هفته بیست و ششم لیگ فوتبال پرتغال برابر حریف خود متوقف شد تا شانس پورتو برای رسیدن به صدر جدول بیشتر شود.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم اسپورتینگ لیسبون به مصاف فامالیسائو رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت. «پدرو گونکالوس» (۲۵) برای اسپورتینگ و «اندرسون» (۲۷) برای فامالیسائو گلزنی کردند.

این تساوی بیش از هر چیز برای تیم پورتو که مهدی طارمی مهاجم ایرانی را در اختیار دارد، خوشحال کننده بود چرا که فاصله اسپورتینگ صدرنشین با پورتو که در رده دوم جدول قرار دارد، به ۶ امتیاز کاهش یافت.

بیشتر بخوانید:

هفته خوب لژیونرهای ایرانی در اروپا

اسپورتینگ هفته گذشته هم برابر حریفش به تساوی رسیده بود و این دومین تساوی متوالی این تیم در لیگ پرتغال محسوب می‌شود.

در حال حاضر اسپورتینگ ۶۶ امتیازی است و پورتو با ۶۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. بنفیکا هم با ۵۷ امتیاز در تعقیب دو تیم دیگر است.

از مسابقات لیگ پرتغال ۸ هفته دیگر باقی مانده است و بعید نیست در این مدت تیم پورتو بتواند اسپورتینگ را در صدر جدول بگیرد و برای دومین بار متوالی قهرمان پرتغال شود.

علاوه بر این، رقابت در جدول گلزنان لیگ پرتغال هم بسیار فشرده است. گونکالوس با گلی که دیشب برای اسپورتینگ به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را در این فصل به عدد ۱۶ رساند تا در کنار «سفروویچ» مهاجم بنفیکا قرار بگیرد. «سرجیو اولیویرا» هافبک پورتو با ۱۲ گل و مهدی طارمی با ۱۰ گل در رده‌های بعدی هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس