کد خبر 1202636
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
درخشش هوافضای سپاه در ارتقای قدرت موشکی ایران

معاون پیشین سپاه با تاکید بر درخشش هوافضای سپاه در ارتقای قدرت موشکی ایران گفت: ساخت انواع موشک‌ها یکی از دستاوردهای مهم نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش مشرق، سردار محمد جواد قهرمانی، با اشاره به شهرهای موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایران را در فهرست قدرت‌های صاحب شهرموشکی در جهان قرار داد و گفت: معدود کشورهایی در جهان صاحب تکنولوژی ساخت شهرموشکی در حوزه‌های هوافضا و نیروی دریایی هستند، جمهوری اسلامی ایران از این دست کشورهاست.

بیشتر بخوانید:

‌ورود موشک بالستیک به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه

درخشش هوافضای سپاه در ارتقای قدرت موشکی ایران

وی با اشاره به ساخت موشک‌های نقطه‌زن و دور برد در سپاه، بر درخشش هوافضای سپاه در ارتقای قدرت موشکی ایران تأکید کرد و افزود: ساخت انواع موشک‌ها یکی از دستاوردهای مهم نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نیروی دریایی سپاه نیز در این راستا گام‌های مهمی برداشته است.

قدرت‌موشکی ایران، مشتی محکم بر دهان متجاوزین/ایران اسلامی، جزء معدود کشورهای دارای تکنولوژی شهر موشکی در جهان

معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت موشکی را یکی از مؤلفه‌های بازدارندگی برای جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات احتمالی دشمنان برشمرد و تصریح کرد: این قدرت بازدارندگی بسیار مهم و ارزشمند است.

قهرمانی پیام قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران را به استکبار جهانی و مزدوران آن در منطقه واضح دانست و اضافه کرد: معاندین نظام هم این پیام بازدارنده را دریافت کرده‌اند.

جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد

معاون پیشین فرهنگی سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد، تصریح کرد: اگر کسی بخواهد با جمهوری اسلامی در بیفتد، این توانمندی را داریم که با تمام توان مقابل آن بایستیم، آمریکا یک نمونه از آن است.

قهرمانی با اشاره به بارش ۱۵ موشک ایرانی بر پایگاه عین‌الاسد(پایگاه نظامی عراق در اشغال آمریکا)گوشه‌ای از اقتدار موشکی ایران، اظهار داشت: به جهان نشان دادیم که این توان و تکنولوژی را داریم که مشت محکمی بر دهان دشمنان متجاوز بزنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    12 2
    یکی از مهم ترین عرصه هایی که الان باید شدیدا روش متمرکز بشیم عرصه پهپادی و نیز پدافند پهپادی نقش پهپادها در جنگ های اخیر و لزوم مقابله با اونها نیاز به تلاش در این عرصه رو نمایانتر کرده
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    9 1
    درود
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    5 0
    قاهره چی شد
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    2 2
    تمرکز را بیشتر باید روی ساخت ماهواره بگذاریم
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    4 3
    برادران سپاهی عزیز یک گوشه چشمی هم به اقتصاد و تولید و مبارزه با تورم داشته باشید چون یکی از وظایف سپاه حفظ امنیت مردم چه اقتصادی و روانی و تروریسم هست هر روز شاهد پیشرفت تولید سلاح های پیشرفته نظامی هستیم و بر عکس اقتصاد و معیشت مردم فراموش شده هست
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      1 2
      دارند‌.نمونه رستم قاسمی معاون اقتصادی سپاه قدس که سه برابر دولت نفت می فروشه و شاید اگه ایشون نبود ما الان بدبخت تر بودیم
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    4 2
    خدا پشت و پناهتون.درود بر شما ها مخصوصا حاجی زاده عزیز و دوست داشتنی
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 3
    متاسفانه ایشان نمیدونه که ساخت موشک به طور عمده در وزارت دفاع انجام میشود و سپاه تنها کاربر آن است و مسئولیت عملیاتی داره که کاملا ارزشمنده. نباید در حق بچه های دانشمند و متعهد وزارت دفاع اجحاف کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس