کد خبر 1202472
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
یازدهمین برد پیاپی اینتر در سری A و تثبیت صدرنشینی

دیدار اینتر و کالیاری در سری A با برتری یک بر صفر نراتزوری به پایان رسید تا شاگردان آنتونیو کونته در صدر جدول فاصله خود با میلان را به ۱۱ امتیاز افزایش بدهند.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته سی ام سری A ایتالیا یک دیدار برگزار شد که در آن اینتر صدرنشین در خانه به دیدار کالیاری رفت و با یک گل به برتری رسید.

شاگردان آنتونیو کونته در نیمه اول این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت‌های خوبی را در نیمه نخست از دست دادند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم باز هم این اینتر بود که سوار بر بازی بود و موقعیت‌هایی برای گل زدن ایجاد کرد و بالاخره در دقیقه ۷۷ با ضربه متئو دارمیان به گل رسید و توانست این دیدار را با یک گل به سود خود به پایان ببرد.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها یوونتوس امشب در خانه پذیرای جنوا است و باید دید یاران رونالدو می‌توانند ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاورند یا خیر.

اینتر در فصل ۲۰۰۷ - ۲۰۰۶، رکورد بیش‌ترین برد پیاپی تاریخ سری A را با ۱۷ پیروزی متوالی به ثبت رساند و در صورتی که در ۶ بازی بعدی خود نیز به پیروزی برسد می‌تواند به این رکورد دست یابد.

در جدول رده‌بندی اینتر با ۷۴ امتیاز در صدر قرار دارد. میلان با ۶۳ امتیاز در رده دوم است و یوونتوس با یک بازی کم‌تر و ۵۹ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس