کد خبر 1202463
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
بورس نمایه

امروز معامله‌گرها ۱۵۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و یک درصد از کل سهام زامیاد معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، روز جاری در مجموع بیش از هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «وبملت»، «اپال»، «شستا» و «وپاسار» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

اظهارات جدید وزیر اقتصاد درباره بورس

در دومین روز هفته معادل ۱۵۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، بانک ملت پس از معاملاتی به ارزش ۱۲۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام توسعه و عمران امید (ثامید) پس از بازگشایی ۱.۹درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) با افت ۱.۷درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۲۸۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با معاملات ۲۷۶میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز یک درصد از کل سهام زامیاد (خزامیا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۱.۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۶نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس +جدول

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    چه ارزشی یک سوم پول ما دولت محترم به جیب مبارک زد خم به ابرو نیاورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس