کد خبر 1202362
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۲| ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز/سکه چند شد؟

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۳۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان است.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۳۹ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۳۹ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۳۸۱ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 گفتنی است،‌به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت ۲ هفته تعطیل اعلام شده است؛ قیمت های درج شده در این خبر نیز با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان، قیمت یورو ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان و درهم امارات  ۶ هزار و ۸۲۰ تومان اعلام شده است.

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان،‌ قیمت دلار به مرز ۲۶ هزار تومان هم رسیده بود اما انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای و ... باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و ... قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال ۲۳-۲۲ هزار تومان جا خوش می کند.

 در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۴ هزار و ۱۹۲ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۳ هزار و ۷۱۳ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۸ هزار و ۳۸۱ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۷ هزار و ۸۱۹ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: یک‌شنبه ۲۲  فروردین ۱۱:۵۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۴  هزار و ۱۹۲

قیمت دلار (بازار آزاد)

۲۴  هزار و ۸۰۰

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۲۸  هزار و ۳۸۱

قیمت یورو (بازار آزاد)

۲۹ هزار و ۴۰۰

قیمت درهم

۶ هزار و ۸۲۰

قیمت پوند

۳۴ هزار و ۳۰۰

بروز رسانی: یک‌شنبه ۲۲  فروردین ساعت ۱۱:۵۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۰ میلیون و ۳۰۰  هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۰ میلیون و ۴۲۰  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۶ میلیون و ۲۰۰  هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۳ میلیون و ۹۵۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۲۰۰ هزار

بروز رسانی: یک‌شنبه ۲۲  فروردین ساعت ۱۱:۵۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۳۹ هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۳۸۱ هزار

مثقال طلا

۴ میلیون و ۴۹۵ هزار

انس طلا(دلار)

۱۷۴۴

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس