کد خبر 1202142
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران وارد عراق شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران برای گفت و گو و عقد چند تفاهم نامه همکاری با همتای عراقی خود در سفری سه روزه بامداد یکشنبه وارد بغداد شد.

به گزارش مشرق، محمد شریعتمداری در فرودگاه بغداد از سوی ایرج مسجدی سفیر کشورمان در عراق و تنی چند از مقامات دولت این کشور همسایه غربی مورد استقبال قرار گرفت.  

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشورمان به دعوت همتای عراقی خود وارد بغداد شده است و روز یکشنبه دیدارهایی با مقامات این کشور دوست و همسایه خواهد داشت.

به گفته مسجدی سفیر ایران در عراق؛  امضای تفاهم و توافق مشترک در موضوعات مختلف از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران به بغداد قرار دارد.

وی  افزود: تبادل هیات‌های خبره و متخصص در زمینه فعالیت‌های تعیین شده توسط دو طرف ایرانی و عراقی، توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های آموزش حرفه ای،  کارآفرینی، عملیاتی، روابط کار و امور اجتماعی از دیگر اهداف و چشم اندازهای این سفر خواهد بود.

به گفته وی؛  وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ایران علاوه بر همتای خود با سایر مقامات عراقی از جمله وزیر دارایی هم دیدار و گفت و گو خواهد داشت.  

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق ابراز امیدواری کرد: روابط دو کشور در همه زمینه‌ها بیش از پیش توسعه و تقویت شود.  

بر پایه این گزارش تبادل نیروی کار متخصص از موضوعات مورد تفاهم دولت ایران با عراق است.  

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان‌های جنوبی عراق همچون کربلا هم سفر کاری خواهد داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس