کد خبر 1202086
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
نتانیاهو

منابع خبری صهیونیست از برگزاری دور تازه تظاهرات علیه نخست وزیر این رژیم خبر دادند.

 به گزارش مشرق، به دنبال برگزاری انتخابات در فلسطین اشغالی، تظاهرات سراسری علیه نخست وزیر این رژیم با تجمع در نقاط مختلف از سر گرفته شد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» تظاهرات و تجمع علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل  با تجمع معترضان در پلها و میادین و مکان‌های دیگر از سرگرفته شد. و محل اتصال در سراسر کشور تجدید شد.قرار است معترضان در خیابان «بالفور» در قدس اشغالی و مقابل اقامتگاه نتانیاهو در «قیصریه» تجمع کنند. سازمان دهندگان این دور از تظاهرات گفتند که خواسته معترضان جلوگیری از برگزاری دور پنجم انتخابات است.

تعداد زیادی از معترضان به عملکرد بنیامین نتانیاهو چندی قبل  همزمان با حضور وی در دادگاه قدس اشغالی، تظاهرات کردند. نیروهای امنیتی ساختمان دادگاه و معابر مجاور آن را به محاصره خود درآورده‌اند. در این میان نه فقط نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی بلکه مأموران سازمان امنیت داخلی اسرائیل «شاباک» نیز برای حفاظت از نتانیاهو حاضر هستند.

 تظاهرات‌کنندگان ضد نتانیاهو، دست نوشته هایی با مضامین «وزیر مجرم»   به فساد دولتی و مالی او اعتراض کردند. پیشتر نیز تظاهرات متعددی علیه فساد مالی نتانیاهو با وجود همه گیری کرونا برگزار شد. تظاهرات کنندگان به شدت به نحوه مدیریت کابینه نتانیاهو در مقابله باکرونا معترض بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس