کد خبر 1201890
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
مدرسه نمایه کلاس نمایه کلاس درس نمایه دانش آموز نمایه

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر قرار باشد که از اول مهر، بازگشایی حضوری اتفاق بیفتد، قاعدتاً معلمان جزو گروه‌هایی هستند که در معرض خطر قرار می‌گیرند.

به گزارش مشرق، محمد محسن‌بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، درباره واکسیناسیون فرهنگیان، اظهار کرد: قبل از عیدی نامه‌ای برای واکسیناسیون معلمان دادیم و عنوان کردیم در صورتی که قرار باشد بازگشایی مدارس اتفاق بیفتد، قاعدتاً معلمان باید در اولویت باشند؛ پاسخ کتبی به ما دادند که معلمان در اولویت‌های یک و دو قرار نگرفتند و در گروه ۳ هستند.

بیشتر بخوانید:

تبعات آموزش در فضای مجازی برای دانش آموزان ابتدایی

وی ادامه داد: هنوز واکسیناسیون با پیش‌بینی که وزارت بهداشت داشت، کاملاً تحقق نیافته است یعنی تعداد افرادی که آنها در اولویت اول پیش‌بینی کردند که بتوانند پوشش دهند به طور کامل محقق نشده است و خودبه‌خود پروسه اولویت‌بندی یک مقداری با تأخیر انجام می‌شود.

محسن‌بیگی اضافه کرد: اگر قرار باشد که از اول مهر، بازگشایی حضوری اتفاق بیفتد، قاعدتاً معلمان جزو گروه‌هایی هستند که در معرض خطر قرار می‌گیرند و درخواستمان این بوده است که معلمان را در اولویت تزریق واکسن قرار دهند.

وی افزود: مجدداً با وزیر آموزش و پرورش صحبت کردیم و مقرر شد که از طریق وزیر بهداشت و دبیر ستاد کرونا، این موضوع را پیگیری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 0
    ویروس مجازی برای معلمان مجازی!
  • مهران IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    1 0
    صد هزارم
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 0
    کرونا فقط فقط ضغف سیستم آموزشی رو نشون داد
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 0
    من پرستار كه روزي با كلي بيمار سرو كله ميزنم هنوز واكسن نزدم معلوم نيست كي بزنم
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 0
    اااااااااااااااااااااااااااااوه. حالا واکسن رو هم اولویت بندی کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس حالا حالاهااااا این نهضت کرونا ادامه دارد. مگه هی پُز نمیدین که خبرهای خوش از واکسن. این بود اینهمه پُز؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس