سپهبد صیاد شیرازی نمونه بارز ولایت پذیری و سرباز ملت ایران بود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سپهبد شهید صیاد شیرازی را نمونه بارز وطن دوستی، ولایت پذیری و سربازی بی‌چون و چرای ملت بزرگ ایران دانست.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی آن شهید والا مقام را نمونه بارز وطن دوستی، ولایت پذیری و سربازی بی‌چون و چرای ملت بزرگ ایران اسلامی توصیف کرد و او را نماد وحدت و هماهنگی ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن دانست.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا

۲۱ فروردین سالروز شهادت اسوه اخلاص و تقوا امیر سرافراز ارتش اسلام سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است، نام جاودانه و پرافتخار که از آغازین روزهای شروع سال‌های دفاع مقدس نامش به دلاوری و ازخودگذشتگی بر سر زبان‌ها به نیکی پرآوازه شد.

صیاد شیرازی نمونه بارز شرف، غیرت، وطن دوستی، ولایت پذیری و سربازی بی‌چون و چرای ملت بزرگ ایران اسلامی بود که در راه دفاع از قرآن، اسلام و ایران عزیز جان خویش را در طبق اخلاص نهاد و هرگز از پا ننشست تا آنجا که جام شیرین شهادت را که همواره در طلب آن کوشید با شوق الهی سر کشید.

حماسه‌آفرینی و نقش بی‌بدیل و بارز شهید صیاد شیرازی در طراحی و فرماندهی عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس و خلق پیروزی‌های بزرگ در سرنوشت‌سازترین روزگاران این ملت، از وی شخصیتی کم نظیر و بی‌بدیل ساخت.

شهید صیاد شیرازی را باید نماد وحدت و هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دوران اقتدار بلامنازع ایران اسلامی دانست تا آنجا که به عنوان ید واحد ایران اسلامی را حراست و حفاظت نمایند.

سپهبد صیاد شیرازی در شرایطی به عنوان فرماندهی نام آور و مالک اشتر در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی می‌درخشد که وی دانش آموخته مکتب خمینی کبیر (ره) و مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز بود که توانست با الهام از معارف اسلام و قرآن با بصیرت عمیق و اعتقادی راسخ به مبانی اسلام، ارتش جمهوری اسلامی ایران را در دوران دفاع مقدس و پس از آن به قله‌های شکوه و عزت، فداکاری، استکبار ستیزی و ولایت مداری رهنمون سازد.

یکبار دیگر با محکوم ساختن اقدامات ددمنشانه استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی در ترور ناجوانمردانه بزرگ مردان عرصه دفاع و علم و دانش ایران اسلامی، با گرامیداشت یاد و نام امیر سرافراز ارتش اسلام و سه وزیر دفاع شهید و هزار شهید صنعت دفاعی و شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی بویژه شهدای مدافعان حرم و شهدای عزیز ترور به خصوص، سردار پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و دانشمند دفاعی و هسته‌ای دکتر محسن فخری زاده که این روزها ایران اسلامی داغدار ترور ناجوانمردانه این شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی به دست استکبار جهانی است، اعلام می‌داریم که آحاد متخصصان متعهد صنعت دفاعی کشور با تمسک به آموزه‌های حیات بخش قرآن کریم برای اعتلای پرچم مقدس ایران اسلامی از هیچ تلاش و جهادی فروگذار نخواهند نمود و در سایه منویات و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمانهای راستین اسلام و انقلاب و حمایت و پشتیبانی همه جانبه از نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران بوده تا ان‌شاءالله جبهه کفر و الحاد با شکست و اضمحلال روبرو گردد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس