کد خبر 1201731
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
قهرمانی بدون شکست السد در لیگ ستارگان قطر

تیم السد دوحه با ثبت بهترین رکوردها قهرمان فصل جاری لیگ ستارگان قطر شد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت استاد الدوحه قطر، تیم السد شب گذشته با کسب پیروزی برابر قطر اس سی در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر بدون ثبت حتی یک شکست قهرمان این رقابت‌ها شد. السد بسیاری از بازیکنان کلیدی‌اش را در این دیدار نداشت اما در نهایت با ثبت یک پیروزی دیگر توانست قهرمانی بدون شکست را جشن بگیرد.

همچنین السد عناوین بهترین خط حمله، خط دفاعی و آقای لیگ ستارگان قطر را در فصل جاری به خود اختصاص داد.

ژاوی، سرمربی السد نیز در این مورد گفت: شرایط ما بیشتر از شگفتی است و باید از آن در رقابت‌های آینده استفاده کنیم. دشوارترین تورنمنت یعنی لیگ قهرمانان آسیا را پیش‌رو داریم. ما در زمان عالی به سر می‌بریم و آماده رقابت هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 0
    وقتی به این آمار ها نگاه میکنیم تازه میفهمیم پرسپولیس چه تیمی رو پارسال حذف کرده بوده حیف پرسپولیس و بازیکنای با غیرتش که با مدیریت رسول پناه و بی کفایتی وزیر ورزش نتونست قهرمان بشه یا استقلالی که به الریان 5 تا زد و بعدش به این روز افتاد .نمیدونم آقای سلطانی فر تو این هشت سال برای استقلال و پرسپولیس و ورزش کشور چه کرد.اگه تو این هشت سال یه ورزشگاه خوب میساخت حالا تیم هامون مجبور نبودند برن هند و عربستان.لطفا بهانه عدم بودجه رو نیارین که عراق جنگزده الان 6 الی 7 تا ورزشگاه مدرن داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس