کد خبر 1201683
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰
داور

داورانی از کویت قرار است تعدادی از بازی های گروه E لیگ قهرمانان آسیا با حضور پرسپولیس را قضاوت کنند.

به گزارش مشرق، با توجه به برگزاری متمرکز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد تا تیم های داوری را با رعایت پروتکل های بهداشتی در هر کدام از کشورهای میزبان مستقر کند تا این تیم های داوری، دیدارهای هر گروه مربوط به خود را قضاوت کنند.

اکنون وب سایت کووورا در خبری اختصاصی و به نقل از منابع حاضر در کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که احمد العلی به عنوان داور وسط و عبدالهادی العنزی به عنوان کمک داور از کشور کویت راهی شهر گوای هندوستان خواهند شد تا دیدارهای گروه E را مدیریت کنند.

احمد العلی که داور بین المللی کویتی است و سابقه قضاوت های زیادی در سطح آسیا را در کارنامه دارد، دیدار رفت سال گذشته استقلال و الشرطه که با تساوی یک – یک و در عراق برگزار شد را برعهده داشت.

این وب سایت همچنین اضافه کرده است که علی رضا داور لبنانی با کمک های هموطنش یعنی سامر بدر و حسن قانصوه قرار است راهی هند شوند تا آنها نیز جزوی از تیم های داوری قضاوت کننده در گروه پرسپولیس باشند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    وقتی کشور هند تامین سلامت بازیکنان را به عهده میهمان(بر خلاف عربستان و قطر) قرار داده، پس دست هایی تو کاره تا این تیم کرونایی بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس