کد خبر 1201602
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ثبت سومین پیروزی متوالی مقابل شیمیدر قم به عنوان اولین تیم راهی فینال لیگ برتر بسکتبال ایران شد.

به گزارش مشرق، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران امروز(جمعه) با برگزاری سومین بازی ۲ تیم شهرداری گرگان و شیمیدر قم پیگیری شد که در نهایت نماینده گرگان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۸۳ بر ۷۶ شکست دهد و با کسب سومین پیروزی راهی دیدار نهایی شود.

بیشتر بخوانید:

۲ تیم راه یافته به مرحله دوم پلی آف لیگ بسکتبال مشخص شدند

شاگردان مهران شاهین‌طبع در مصاف با مردان مصطفی هاشمی در جدالی نزدیک و تماشایی به برتری دست پیدا کردند. آنها در ۲ کوارتر تیم برتر میدان بودند و در ۲ کوارتر دیگر نتیجه را واگذار کردند ولی در نهایت با فاصله هفت امتیازی از سد حریف خود گذشتند تا در این جدال حیثیتی بین ۲ سرمربی قدیمی بسکتبال ایران، سرمربی کنونی تیم ملی موفق‌تر باشد.

شهرداری در ۲ بازی قبلی هم توانسته بود به ترتیب با نتایج ۹۱-۶۵ و ۹۵-۹۱ از سد نماینده قم بگذرد و مسیر خود را برای صعود به فینال هموار کند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های پالایش نفت آبادان و مهرام تهران باید برگزارکننده سومین دوئل باشند. در ۲ دیدار قبلی هر یک از ۲ تیم به یک برد رسیده‌اند. هر تیمی که زودتر به سه پیروزی برسد می‌تواند حریف شهرداری گرگان در مسابقه نهایی شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس