بازرسان آمریکایی سه کارتن سند و یک لپتاپ مربوط به سازمان ترامپ را ضبط کردند

بازرسان وزارت دادگستری آمریکا، به سه کارتن سند و یک لپتاپ از سازمان ترامپ، متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا دست یافتند.

به گزارش مشرق، به نوشته پایگاه خبری «هیل»، این اسناد و مدارک که با مجوز دفتر دادستانی منطقه منهتن ضبط شده‌اند به عروس سابق «آلن ویسلبرگ» رئیس بخش مالی سازمان ترامپ تعلق دارند.

«جنیفر ویسلبرگ» درباره همکاری با دادستانی منهتن برای دستیابی به این اسناد به روزنامه «واشنگتن پست» گفته است: «اطلاعات من درباره این اسناد می‌تواند جریان‌های مالی مستقیم بانک‌ها و افراد مختلف را به سازمان ترامپ مرتبط کند».

اوایل اسفند ماه شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نوشت دفتر دادستانی نیویورک سوابق مالیاتی ترامپ را از تاریخ ژانویه ۲۰۱۱ تا آگوست ۲۰۱۹ به دست آورده‌ است.

این دادستانی اکنون در حال بررسی چند جنبه مختلف از فعالیت‌های مالی و تجاری ترامپ است. از سوی دیگر رسانه‌های آمریکایی اعلام کرده‌اند دفتر دادستانی منهتن تحقیقات درباره پرونده‌های ترامپ را تشدید کرده و به طور ویژه بر روی یکی از شرکت‌های املاک ترامپ در نیویورک تمرکز کرده است.

همچنین ماه گذشته این دفتر دادستانی توانست پس از یک منازعه‌ طولانی حقوقی، گزارش پرداخت‌های مالیاتی ترامپ را به دست آورد. این در حالی است که ترامپ تلاش می‌کرد از طریق دیوان عالی آمریکا دستیابی به این اسناد را غیرممکن کند.

به طور جداگانه، دادستان کل نیویورک هم تحقیقاتی مدنی درباره این موضوع را هدایت می‌کند که آیا شرکت ترامپ ارزش املاک خود را به دروغ گزارش کرد تا بتواند وام و مزایای اقتصادی و مالیاتی دریافت کند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    قدم بعدی جمع آوری تخلفات مالیانی این دراو دسته لاته که اخبار شنیدنی توشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس