مقامات «تل آویو» مانع از دستیابی فلسطینیان به واکسن کرونا می‌شوند

سازمان «عفو بین الملل» در بیانیه ای، با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی مانع از دستیابی فلسطینیان به واکسن ویروس کرونا می شود، اعلام کرد: این اقدام تل آویو با قوانین بین المللی در تعارض است.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، سازمان عفو بین الملل امروز جمعه بیانیه ای را در خصوص اقدام ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در ممانعت از رسیدن واکسن کرونا به دست فلسطینیان، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، سازمان عفو بین الملل در بیانیه خود آورده است: درحال حاضر، ۵ میلیون ساکن کرانه باختری و نوار غزه از دریافت واکسن کرونا محروم هستند. اقدام اسرائیل در ممانعت از رسیدن واکسن کرونا به دست فلسطینیان با قوانین بین المللی در تعارض است.

گفتنی است، به تازگی شمار مبتلایان به کرونا در فلسطین و به ویژه در نوار غزه به طور چشمگیری افزایش یافته است. افزایش شمار مبتلایان به کرونا در فلسطین در سایه تشدید اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان اتفاق افتاده است. صهیونیست‌ها تاکنون از ورود واکسن کرونا به فلسطین جلوگیری کرده‌اند.

پیش‌تر نیز صهیونیست‌ها اعلام کردند که اجازه ورود واکسن کرونا به غزه را نخواهند داد. در همین ارتباط، گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره ممانعت از ورود واکسن کرونا به نوارغزه هشدار دادند.

این گروه‌ها در بیانیه‌ای تأکید کردند که جهانیان به ویژه سازمان جهانی بهداشت باید برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی دست به اقداماتی فوری زده و این رژیم را وادار کنند اجازه ورود واکسن کرونا به نوارغزه را بدهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس