رفع فاصله حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کشوری و لشکری

 نائب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش ۱۳۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، شکاف موجود بین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کشوری و لشکری تا حد زیادی از بین رفت.

به گزارش مشرق، حسن نوروزی، نائب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی افزایش حقوق ۱۳۰ درصدی را برای بازنشستگان این سازمان در سال جاری اعمال کرده است، گفت: تلاش‌های سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان قابل تقدیراست.

بیشتر بخوانید:

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به ۴۲۰۰۰۰۰ تومان!

وی با بیان اینکه تورم و مشکلات اقتصادی کشور به بازنشستگان فشارهای زیادی وارد می‌کند، گفت: تلاش کردیم سطح حقوق‌ها افزایش پیدا کند تا رضایتمندی بازنشستگان از سازمان تأمین اجتماعی ارتقا یابد.

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان تأمین اجتماعی با این میزان افزایش، شکاف موجود بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری و لشکری را از بین برد.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۳۹ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

نوروزی ادامه داد: در حال حاضر تفاوتی میان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و بازنشستگان کشوری و لشکری وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه متناسب سازی به قطع یقین، شکاف درآمدی را کم و حس تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران را احیا کرد، گفت: این موضوع، رضایتمندی بسیاری از بازنشستگان و مستمری بگیران را به همراه داشت و امیدواریم با ادامه این روند توسط مسئولان، شیرینی کام این افراد تداوم داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    2 0
    پارسال اولش از اين حرفها و مصاحبه ها زياد بود. بعد معلوم شد كلي بند و تبصره داره كه اوني كه حداقلي بگير بود كمترين افزايش حقوق رو داشت. حالا هم تا واريز انجام نشه قابل اعتماد نيست.
  • عزیز شکوهی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    0 0
    سلام بااین حقوق آخه می‌شود زندگی کرد میگویند خوتان را از لحظه خوراکی ایمن‌سازی کنید ما که یک سال هست نه موز نه کردو نه انجیر نه گوشت نه مرکبات نه چیزهای دیگر نمی‌توانيم بخریم بخوریم فقط وفقط نان پنیر خالي این شد زندگی
  • GE ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    0 0
    کدوم رفع فاصله آقااااااا ؟؟؟؟؟ ۱۲ ملیون کجاااا ؟۲ تومن چندرررر کجااااا ؟ بی عدالتی همش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس