image.png

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، از اجرای طرح‌های متنوع فروش در سال جاری خبر داد و گفت: با افزایش ظرفیت تولید، تعداد خودروهای قابل عرضه در هر طرح نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش مشرق به نقل از ایکوپرس- بابک رحمانی، با بیان این‌که راهبرد ایران خودرو، عرضه مستمر به بازار و تامین نیاز مشتریان واقعی است، خاطرنشان کرد: اجرای روش قرعه‌کشی، براساس مصوبات کمیته خودرو است و تا زمانی که تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش محصولات بالا باشد، همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در عین حال گفت: ایران خودرو در اجرای روش‌های فروش از مصوبات کمیته خودرو پیروی می‌کند و هر گونه تغییر در این روش منوط به تصمیم‌گیری و ابلاغ این کمیته است.  

رحمانی با اشاره به تحویل خودرو به مشتریان در طول تعطیلات نوروز امسال، گفت: با تخصیص ۲۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو به مشتریان در طول این ایام، ۳۷ درصد از تعهدات معوق به مشتریان نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: ۲۷ هزار و ۸۳۰ دستگاه خودرو در روزهای تعطیل نوروز در سیستم حمل و تحویل قرار گرفته و به دست مشتریان رسیده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، با بیان این‌که در سال گذشته ۱۴ طرح فروش فوق العاده و ۱۲ طرح پیش فروش به اجرا گذاشته شده گفت: تعهدات ایجاد شده در فروش فوق العاده زودتر از موعد مقرر در قرارداد به دست مشتریان رسیده است. دعوتنامه های مربوط به تعهدات پیش فروش نیز به همین ترتیب در موعد مقرر صادر می‌شود.

گفتنی است، صبح امروز قرعه کشی پانزدهمین فروش فوق‌العاده ایران خودرو در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار شد.

مشخصات نفرات برگزیده با تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهادهای ناظر، از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام و همچنین پیامک اطلاع‌رسانی به منتخبان ارسال خواهد شد. برگزیدگان به مدت پنج روز مهلت خواهد داشت تا نسبت به واریز وجه خودروها طبق بخشنامه فروش اقدام کنند. در صورت عدم واریز نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اهنگری IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام علیکم تمام دوره ها ثبت نام کردم ولی برنده نشدم
  • اهنگری IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    سلام علیکم تمام دوره ها ثبت نام کردم ولی برنده نشدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس