کد خبر 1199420
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶
قربانی: استقلال مقابل پیکان فاقد تنوع تاکتیکی بود/ این تیم در آسیا باید نسبت به رقبا واکنشی بازی کند

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت:پیکان جزو تیم‌هایی است که خوب دفاع می‌کند و باید مقابل این نوع بازی تنوع تاکتیکی داشت اما در بازی شب گذشته استقلال فاقد این موضوع بود.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی در خصوص عملکرد استقلال مقابل پیکان و توقف آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی کردن مقابل تیم‌هایی که سازماندهی دفاعی خوبی دارند خیلی سخت است. پیکان جزو این تیم‌ها است که بسیار خوب دفاع می‌کند ولی در اینگونه مسابقات تنوع تاکتیکی خیلی مهم است که به نظر من استقلال فاقد این قضیه بود.

وی افزود: نمی‌دانم دلیل عدم اجرای تنوع تاکتیکی در استقلال چه بود.  اینکه بازیکنان آماده نبودند یا کرونا داشتند را نمی‌دانم چون از نزدیک در تمرینات حضور ندارم تا همه چیز را ببینم اما پیکان ساختار دفاعی خوبی داشت. 

بازیکن اسبق استقلال در خصوص اینکه شیخ دیاباته در این فصل برخلاف فصل گذشته از شرایط آمادگی به دور است، گفت: من دورادور استقلال را می‌بینم و در شرایط تمرینی نیستم. نمی‌دانم چرا آمادگی صددرصد ندارد ولی امیدوارم این مشکل حل شود. 

بیشتر بخوانید:

توقف خانگی استقلال مقابل پیکان/ تارتار در نقش رحمتی +عکس، فیلم و جدول

قربانی در خصوص حضور استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و رقابت با تیم‌های الدحیل، الاهلی عربستان و الشرطه عراق عنوان کرد: شرایط استقلال در آنجا به شکلی است که باید در اکثر بازی‌ها واکنشی به میدان برود. من الشرطه را نمی‌شناسم ولی سبک بازی حریفان استقلال به شکلی است که باید نسبت به بازی‌ آنها واکنش نشان داد. 

وی تصریح کرد: استقلال ابزار این کار را دارد و همه جور بازیکن برای انواع سبک‌ها را در اختیار دارد. در بازی با پیکان تنوع تاکتیکی در استقلال کم بود و 2-3 موقعیت هم ایجاد شد که روی خلاقیت بازیکنان شکل گرفت اما به نظرم استقلال می‌تواند از  خلاقیت بازیکنان در آسیا بهتر استفاده و به مرحله بعد صعود کند.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به اینکه هیچ صفحه ای در فضای مجازی ندارد، عنوان کرد: متاسفانه یک نفر به اسم من در اینستاگرام فعال شده و پست و استوری می گذارد. با وجودی که علاقه ای به چنین کارهایی ندارم اما به پلیس فتا بابت این موضوع شکایت خواهم کرد. از طریق شما هم اعلام می کنم من هیچ صفحه ای در فضای مجازی و اینستاگرام ندارم و هر فردی چنین صفحه ای به اسم پیروز قربانی دید بداند آن صفحه جعلی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس