کد خبر 1199062
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
مسکن مهر تهران به ایستگاه آخر رسید

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پایان مسکن مهر این اداره کل خبر داد و اعلام کرد تنها مالکان ۶۰ واحد باقیمانده پیشوا باید برای دریافت کارت تقسیط مراجعه کنند.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این خبر گفت: مالکان مسکن مهر پیشوا (۶۰ واحد باقیمانده) برای دریافت کارت قسط مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

آقای آخوندی! خود شکن آئینه شکستن خطاست

وی همچنین از واگذاری ۱۰۰ هزار و ۲۱۱ عدد واحد مسکن مهر خبر داد و گفت: در سال جاری موانع موجود بر سر راه سایت‌های مسکن اقدام ملی در شهرستان‌های استان را رفع خواهیم کرد و در این خصوص آماده مذاکره با شهرداری‌های مربوطه هستیم.

وی اعتماد انبوه سازان برای شروع پروژه‌های اقدام ملی استان را سرمایه اداره کل عنوان کرد و گفت: در این زمینه با فرمانداران نیز مذاکراتی خواهیم داشت.

وی پیشرفت پروژه‌های افتتاح شده در شهر جدید پرند و پردیس را به ترتیب ۸۴ درصد و ۶۹ درصد اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 888 IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    1 0
    مسکن مهر من در فاز 8 پردیس همچنان روی خاک است و بعد از 8 سال اخذ پول، ساخته نشده است. واحدهای زیادی همانند واحد من در پردیس وجود دارد. چطور درصد پیشرفت 84 درصد است؟
  • بهروز شاهق IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    2 0
    مسکن مهر من رو بعد از ۱۰ سال تحویل دادن نه برق نه آب نه گاز نه امکانات شیر آلات نه پکیج ساختمان در حال تخریب واقعا براشون متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس