ایران در چند قدمی تولید انبوه واکسن کرونا/ مزایای واکسن ایرانی - کوبایی چیست؟

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: امیدواریم واکسن برکت اوایل تیرماه به دست مردم برسد، ممکن است تولید انبوه واکسن بنیاد برکت از خرداد آغاز و ذخیره‌سازی هم صورت گیرد.

به گزارش مشرق، مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، با بیان اینکه درحال حاضر همه دنیا با معضل کمبود واکسن کرونا مواجه هستند اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با واکسن‌های ساخت ایران مردم را واکسینه کنیم. خوشبختانه واکسن‌هایی که من بر آنها نظارت دارم دارای استانداردهای بین‌المللی هستند.

ببینید:

فیلم/ واکنش مینو محرز به اظهارات روحانی

محرز گفت: فاز دوم این واکسن روی سیصد نفر تست می‌شود و از آنجا که درحال حاضر کشور شدیدا به واکسن کرونا نیاز دارد تصمیم گرفتیم تا فاز دو و سه که قرار است بر روی بیست هزار نفر انجام شود را ادغام کنیم.

وی با شاره به اینکه سعی می‌کنیم فاز دوم و سوم تا خرداد ماه به اتمام برسد اظهار داشت: امیدواریم واکسن برکت اوایل تیرماه به دست مردم برسد، ممکن است تولید انبوه واکسن بنیاد برکت از خرداد آغاز شود و ذخیره‌سازی هم صورت گیرد و پس از دریافت مجوز اقدام به توزیع آن کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • saeed IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    3 0
    خیلی جالبه..بعد از هر بار اعلام، یک ماه تاریخ توزیع رو دیرتر میشه...
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    1 0
    هفته‌ای ده بار زمان توزیع واکسن کرونا را اعلام میکنند و طبق برآورد خودشون دوماه دیگه، خوب اینکه چرا تکرار میکنند به دلیل اینکه تا دو ماه دیگه کل دنیا واکسینه شده و تمام! تازه خودشون معترف هستند که خیلی از واکسنها ممکنه در مرحله سوم تست بالینی شکست خورده و پروژه تولیدشان کنسل بشه که هنوز هیچ واکسن ایرانی به مرحله سوم تست بالینی نرسیده و اینقدر ادعا میکنند!!!
  • جواد نظری IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    0 0
    دولت و وزارت بهداشت اگر به فکر سلامتی مردم بود تا الان همه مردم را واکسن می زد خاک بر سر وزارت بهداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس