کد خبر 1198506
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

به گزارش مشرق، احمد قدیری، پژوهشگر در توییتر نوشت: ‏چگونه است که ارز با ‎سیگنال آمریکا برای ‎مذاکره یا رد و تایید ‎FATF  تغییر میکند اما با ‎امضای چین پای ‎توافق تغییر نمیکند؟

آنچه ‎واکنش بازار می‌نامند، دروغی بیش نیست؛ هرچه هست به اعتراف روحانی و واعظی ‎کنش دولت است که معیشت ملت را با اهرم ‎ارز و ‎بورس و حربه ‎شرطی سازی گرو گرفته.

چرا ارز با ‎امضای چین پای ‎توافق تغییر نمی‌کند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    13 2
    آفرین!وقتی مفسد اقتصادی را کار آفرین مینامند و مشاور اقتصادی و وزیر میشود کوه طلا هم بیاوری آب از آب تکان نمیخورد چون پادوهای محفل صهیونی دستور اربابشان را اجرا میکنند.
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      5 0
      تا زمانی که سیستم های داخلی اصلاح نشه ، حتی اگه چین و آمریکا با هم وارد میدان تعامل با دولت راستگویان بشن ! هیچ اتفاقی نمیوفته. ارز پاشی در بازار نه تنها علمی نیست بلکه نتیجه ای جز تاراج منابع ملی نداره. هر چی ارز بریزی تو بازار تا وقتی مدیریت کارگزارانی امثال جهانگیری و همتی باشه ، ارز ها توسط مردم ثروتدار و علی الخصوص عده ای خاص بلعیده میشه.
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    11 2
    خودشون گفتن دلار رو خودمون بردیم بالا. شماها هم جرات برخورد نداشتین و ظاهرا نخواهید هم داشت. پس همتون یکی هستین، بلکه شما از اصلاح طلبا هم بدترین، اونا مامورن و لنگ گرین کارت، شما چی؟؟؟؟؟؟؟
  • سعید IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    10 2
    آقای همتی هم همین دو سه روز پیش به مردم در مورد سفته بازان ارزی هشدار دادند، یعنی با وجود تعطیلی بازار به سفته بازان پیام رمزی ارسال کردند که فیتیله ارز را بالا بکشید، درست همانطور که این دو سال سیگنال فرستادند کردند .
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    4 1
    با سلام همزمان با امضای توافقنامه دو کشور ایران و چین قیمت ارز در ایام تعطیلات نوروزی سیر صعودی می گیرد. جالب است و همه ملت می دانند تعطیلات نوروزی در ایران عملا کلیه بازارها به خواب زمستانی می روند. پس چگونه است که علیرغم توافق این واکنش از سوی بازار نشان داده می شود. منطقا بایستی اذعان داشت که این واکنش بازار نیست بلکه واکنش اتاق فکری متنفذ و مخالف ترک اعتیاد وابستگی به غرب و حقارت است. تاریخ این کشور خیانت های این جریان را فراموش نخواهد کرد. " سیعلموا الذین ظلموا ای منقلب ینقلبوا"
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    6 0
    نکته ظریفی است که اگر به ریشه های آن توجه شود خیلی از مسائل اقتصاد ایران روشن و حل خواهد شد.واقعا چه کسانی پشت پرده هستند و نقش بازی می کنند.چرا اقتصاد ایران در گرو منافع عده ای گره خورده بهترین راه مقابله فقط شفاف سازی اقتصادی است و آگاه شدن مردم
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    4 2
    یاد آوری یک نکته : در روزی که قرار بود حسین فریدون از رساله دکتری اش دفاع کند ولی به دلیل عدم حضور یکی از داوران در این جلسه برگزار نگردید و به بعد موکول شد ارزش دلار از 12000 تومان به 14000 تومان افزایش پیدا کرد! یعنی اینکه هر اتفاق ناخوشایندی که برای دولت و نزدیکانش بیافتد دلار سیر صعودی طی میکند !
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    0 2
    اگ واقعا ارز با امضای توافق نامه ای سند جامع همکاری با چین تغییر می کرد شک نکنید دشمن تا می توانست ارز را تا پائین ترین سطح کاهشش می داد......
  • FR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    2 2
    این اشاره عالی بود !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس