کد خبر 1198218
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
آسانسورهای غیراستاندارد ادارات پلمب می‌شود

مدیرکل استاندارد تهران گفت: با دستگاه‌های دولتی و اماکن عمومی دارای آسانسورهای غیراستاندارد که از پیش به آن‌ها اخطار داده‌شده‌بود، برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری با اشاره به مصوبۀ اولین جلسۀ شورای استاندارد استان در مهرماه سال گذشته، تاکید کرد: در بند ۴ صورتجلسۀ این شورا مصوب شد، با توجه به مکاتبات صورت گرفته با دستگاه‌های اجرایی و مدیران اماکن عمومی، اقدامات لازم در خصوص استانداردسازی و اخذ تاییدیۀ ایمنی جهت آسانسورهای منصوبه صورت پذیرد، در غیر این صورت، مسؤولیت هرگونه حادثۀ احتمالی با مدیران مجموعه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

 کارمندان ادارات؛ گرفتار اپ‌های غیراستاندارد

وی تشریح کرد: در این راستا، مکاتباتی با مدیران‌کل دفاتر حوزه نظارت وزارتخانه‌ها، مبنی بر استانداردسازی آسانسورهای دستگاه‌های ذیربطشان، انجام شد و در این مرحله از بازرسی‌ها، با کلیۀ اماکن عمومی و دولتی که اقدامی درخصوص استانداردسازی و رفع نقص آسانسورهای خود نکرده‌ باشند، برخورد قاطع جهت پلمب آسانسورهای غیراستاندارد می‌شود.

این مقام مسؤول همچنین درخصوص وضعیت نگران‌کننده آسانسورهای بیمارستان‌ها هشدار داد وافزود: در این خصوص با معاون دادستان و رئیس دادسرای ناحیه ۱۹ مکاتباتی انجام و گزارشی از این موضوع ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    0 0
    این مهم بایدبه همه کشور وخصوصا ساختمانهای بلندمرتبه مسکونی که درجای جای مملکت خصوصا درشهرهای جدید ومثل مسکن مهر و....رشدکرده ومردم ضعیف را درخودجای داده تعمیم داده شود!شهرجدیدهشتگردواقعا ازاین بابت دچارضعف وآسیب وخطرات احتمالی است!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس