کد خبر 1197411
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
خبرخوش برای عیسی و هواداران پرسپولیس/خطری بازیکن را تهدید نمی‌کند

محرومیت بازیکن پرسپولیس شامل تمرینات انفرادی نمی شود و وی می تواند از روز 14 فروردین برای تیمش بازی کند.

به گزارش مشرق، در حالی که محرومیت عیسی آل کثیر تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد و وی می‌تواند تیمش را در مسابقات همراهی کند، انتشار تصاویری از تمرین اختصاصی وی در ورزشگاهی که سرخپوشان تمرین می‌کنند، ابهاماتی را در مورد تمدید محرومیت وی به وجود آورد.

بیشتر بخوانید:

CAS اعتراض پرسپولیس در پرونده آل‌کثیر را رد کرد

ناظر سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا اتهام جدید علیه عیسی آل‌کثیر بازیکن محروم تیم پرسپولیس را بی‌اساس توصیف و تاکید کرد محرومیت وی طبق زمان اعلام شده به پایان خواهد رسید و بازیکن پرسپولیس می‌تواند در تمرینات و مسابقات رسمی تیمش را همراهی کند.

ایمان فرزین گفت: طبق ماده ۱۷ آیین‌نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، محرومیت عیسی آل‌کثیر شامل تمرینات انفرادی نمی‌شود. این بدین معنی است که وی می‌توانسته در هر زمان و مکانی، تمرینات انفرادی اش را انجام دهد و محرومیت وی فقط شامل حضور در تمرینات گروهی و تیمی می‌شود.

فرزین همچنین افزود: بر اساس این ماده، بازیکنی مثل آل‌کثیر حتی این امکان را دارد تا با یک تیم فوتبال آماتوری (که بصورت رسمی در فدراسیون فوتبال ثبت نشده است) تمرین کند.

ناظر سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان با اشاره به بی اساس بودن اتهام جدید علیه بازیکن تیم پرسپولیس گفت: رسانه‌ها نباید هر خبر بی پایه و اساس و شایعه‌ای را تیتر و منتشر کنند و لازم است در موارد اینچنینی نظرات کارشناسان و حقوق دانان ورزشی را جویا شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    0 2
    هلهله؟ آره بابا گیان هلهله ...
  • امین IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    2 1
    بابا این کار استقلال است میدونن اگر آل کثیر بیاد دیگه قهرمانی امسال توخواب باید ببینن باشگاه استقلال بازیکنان پرسپولیس با مقداری پول می کشونن طرف خودشون بعدش جام می خوان با کارهاشون عمرأ جام بگیرن امسال پرسپولیس بدون مهاجم تیم فصل شد قهرمان بدون بازیکن چون پرسپولیس همیشه سرور استقلال است
    • رضا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      1 1
      البته پرسپولیس قهرمان جام هاس اسنپی است. به دستور از بالا و لطف داوران امسال هم جام را به تیم شما می دهند از سال آینده که بابا مسعود رفت دوباره باید برای بقا در لیگ برتر تلاش کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس