کد خبر 1197373
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
بررسی عملکرد پدیده در سال 99| در جستجوی مالک!

باشگاه پدیده در سال ۹۹ روزهایی عجیبی را تجربه کرد و مشکلات این تیم تا واپسین ساعات این سال ادامه داشت.

به گزارش مشرق، باشگاه پدیده خراسان تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر محسوب می شود که در سال ۹۹ روزهای تلخ زیادی را سپری کرد.

پدیده یا همان شهرخودروی سابق بعد از جدایی گل محمدی و پیوستن این مربی در نیم فصل کار خود را با مجتبی سرآسیایی ادامه داد و در نوروز ۹۹ هم با این مربی سال را آغاز کرد. در ادامه سر آسیایی از جمع عنابی پوشان خراسان جدا شد و سهراب بختیاری زاده هدایت این تیم را بر عهده گرفت تا در نهایت کار این تیم با ششمی در لیگ برتر به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

رحمتی اجازه شرکت در تمرین را به قاسمی‌نژاد نداد

بعد از پایان فصل اتفاق جالبی برای این تیم رخ داد. فرهاد حمیداوی مالک وقت باشگاه شهرخودرو که علاقه خاصی به کار با ستاره ها داشت این بار به مهدی رحمتی پیشنهاد سرمربیگری داد و دروازه بان نامدار فوتبال ایران با همین پیشنهاد در نهایت تصمیم به خداحافظی از دنیای حرفه ای گرفت و کار مربیگری را آغاز کرد.

البته رحمتی تمایلی به هدایت این تیم در آسیا نداشت اما عدم حضور استفان کوزین دستیار ایتالیایی سرآسیایی در قطر باعث شد تا رحمتی خودش از روی سکوها هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. سرمربی کنونی شهرخودرو که در مسابقه پلی آف پنالتی کریم انصاری فرد را مهار کرده بود و از عوامل صعود تیمش به مرحله گروهی بود در این دوره از بازی ها سختی های دوران مربیگری را چشید تا با یک تجربه بین المللی وارد بازی ها شود.

اکثر ستاره های این تیم در فصل جاری از این باشگاه جدا شدند تا کار رحمتی و یارانش در ادامه بازی ها سخت شود. جدایی نفراتی مثل محمد قاضی، محمدرضا خلعتبری، روح الله سیف اللهی، فرشاد فرجی، حسین مرادمند، حسن جعفری،اکبر صادقی و... در سال ۹۹ بدون شک این تیم را از یک تیم مدعی تبدیل به تیمی جوان کرد.

پدیده در لیگ برتر کار را خوب شروع کرد اما در ادامه اتفاقاتی رخ داد که باعث شد روند نتیجه گیری این تیم تحت تاثیر قرار بگیرد. مشکلات مالکیتی و همچنین بدهی های شرکت خودرو سازی ریگان به مردم باعث اعتراض ها و تجمعات مختلف در مقابل فدراسیون و ورزشگاه های مختلف شد تا  ۴ ماه پایانی سال برای نماینده مشهد بسیار سخت بگذرد، تا جایی که کار باشگاه به قوه قضاییه کشید و در نهایت این باشگاه در اختیار هیات فوتبال استان قرار گرفت.

شهرخودرو که از سال ۹۷ اسم پدیده را تحت تاثیر قرار داده بود در اسفند ماه با حکم قضایی دوباره همان پدیده ای شد که ۵ سال در فوتبال ایران با این نام فعالیت کرده بود. این تیم در پایان سال ۹۹ با سید مهدی رحمتی در رده دوازدهم جدول جای گرفت و از ۱۸ بازی ۶ برد، ۵ تساوی و ۷ باخت را کسب کرد اما اعضای این تیم تا روزهای پایانی در جستجوی مالک یا فردی بودند که مسئولیت  نماینده خراسان را بر عهده بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس