کد خبر 1196429
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
تدابیر شدید امنیتی در بغداد در آستانه نشست سه جانبه

منابع عراقی از تدابیر شدید امنیتی در بغداد در آستانه سفر پادشاه اردن و رئیس جمهوری مصر به عراق برای برگزاری نشست سه جانبه خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از السومریه، یک منبع امنیتی عراقی از تدابیر امنیتی ویژه در بغداد ویژه برگزاری نشست سه جانبه در بغداد خبر داد.

این منبع اعلام کرد که در آستانه سفر پادشاه اردن و رییس جمهوری مصر به عراق برای برگزاری نشست سه جانبه، تدابیر امنیتی در بغداد به بالاترین سطح افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

دعوت از «الکاظمی» برای سفر به ریاض

نیروهای امنیتی با حضور گسترده در خیابان‌های اصلی و منتهی به ساختمان های دولتی، این خیابان‌ها را بسته‌اند و در بلوار فرودگاه بغداد نیز حضور ارتش چشمگیر است.

خیابان‌های «السعدون» و «باب الشرجی» و همچنین مسیرهای منتهی به میدان «التحریر» از جمله خیابان‌های مسدود شده هستند و نیروهای امنیتی به هیچکس حتی کسانی که دارای استثنائات مربوط به قانون منع رفت و آمد هستند، اجازه عبور نمی‌دهند.

یک منبع امنیتی به السومریه گفت: شاهد استقرار گسترده نیروهای امنیتی در بغداد به منظور آمادگی برای برگزاری نشست «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر و «عبدالله دوم» شاه اردن هستیم.

این منبع گفت: فقط شاهد تدابیر امنیتی خواهیم بود. تامین امنیت نشست با نیروی ویژه خواهد بود.

همزمان منابع عراقی از حضور نفربرهای زرهی پلیس در بغداد خبر داده و اعلام کردند: نفربرهای زرهی نیروهای پلیس در مناطق «الکراده»، «السعدون»، میدان التحریر در حال گشت زنی هستند.

این در حالی است که «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیری عراق با اشاره به تحولات بغداد ، هدف از آن را برهم زدن وضعیت عراق و دور کردن این کشور از نقش واقعی خود دانست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    1 0
    مثل اینکه این مهره آمریکایی (الکاظمی ) کار خودش کرد به سمت کشورهای مخالف محور مقاومت رفته وجاپای آمریکا وشیوخ عرب حامی صهیونیست را به عراق بازکرده است دقیقا مقتدا صدر کجاست خبری از تجمعات نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس