جزئیات بازداشت علی صبوری پس از جنجال در بیمارستان شهید رجایی

علی صبوری؛ کمدین معروف با شکایت کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی بازداشت و با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

به گزارش مشرق، شامگاه ۳۰ اسفند، علی صبوری؛ کمدین معروف، همراه با یکی از دوستانش به علت تپش و درد قلب به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کرد.

در بیمارستان، پزشک پس از معاینه اولیه وی اعلام کرد مشکل خاصی وجود ندارد اما علی صبوری اصرار داشت که معاینات دقیق‌تری روی وی صورت گیرد، در ادامه بین وی و کادر درمان درگیری پیش آمد و علی صبوری در بیمارستان اقدام به داد و فریاد کرد که در این حین مامور انتظامی مستقر در بیمارستان وی را به آرامش دعوت کرد اما علی صبوری با مامور انتظامی نیز وارد درگیری لفظی شد و حتی "آنژیوکت" را از دستان خود جدا کرد و به داد  فریاد خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید:

آیا «شاخ‌های مجازی» میتوانند بیننده بیاورند؟ +عکس

در ادامه درحالیکه داد و فریادهای علی صبوری ادامه‌ داشت، با حضور ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک، وی به مقر کلانتری انتقال یافت، سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی سرانجام با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

توضیحات پزشک بیمارستان قلب رجایی درباره جنجال علی صبوری

در روزهای گذشته استوری یک اینفلوئنسر اینستاگرامی درباره مشکل قلبی‌ و مراجعه‌اش به بیمارستان قلب رجایی تهران، جنجال‌های زیادی به پا کرد.

علی صبوری چند روز پیش در استوری خود از مراجعه به بیمارستان قلب رجایی تهران و عدم رسیدگی پزشکان نوشته بود. دربخشی از این استوری نوشته شده است: «ده ساعت قبل از سال تحویل حمله قلبی به من دست داد و به بیمارستان قلب رجایی رفتم. به اورژانس رسیدیم اما تریاژ نبود. چند دقیقه در آن حال بد معطل شدم و فشارم ۱۶ روی ۹ بود اما گفتند نرمال است؛ من را به پذیرش فرستادند و گفتند برو نوار قلب بگیر و آنجا هم معطل شدم. یک ساعت گذشت و من دردم بیشتر شد و شوک بهم دست داد و حمله کردم به سمت دکتر که چرا رسیدگی نمی‌کنی؟»

بیشتر بخوانید:

اسپانسرها پاسخگوی پرونده دستمزد سلبریتی‌ها نیستند

در پی این استوری جنجالی، به سراغ پزشکی رفتیم که در روز مذکور در این بیمارستان حاضر بوده است.

دکتر امیرحسین علیان، رزیدنت سال دو بیمارستان قلب شهید رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ با بیان این‌که در ۳۰ اسفند ۹۹ کشیک بیمارستان بوده‌ام اظهار داشت: صحبت‌های علی صبوری مبنی بر اینکه او بدحال بوده ادعای خود ایشان است اما ما تأیید نمی‌کنیم که ایشان بیمار قلبی بوده‌ یا حمله قلبی به او دست داده است.

وی افزود: علی صبوری با شکایت مشکل قلبی به بیمارستان مراجعه کرد و توسط تریاژ بیمارستان و همکاران پرستار ویزیت شد. اولین اقدامات ما در اورژانس، تریاژ بیمار است و بر اساس حرف‌های بیمار نمی‌توانیم قضاوتی درباره بدحال بودن بیمار داشته باشیم و ابتدا باید سطح تریاژ بیمار مشخص شود زیرا تمام بیمارانی که به اورژانس مراجعه می‌کنند این نظر را دارند که نسبت به سایر بیماران بدحال‌تر هستند. طبق قوانین بیمارستان و دستور وزارت بهداشت ابتدا علی صبوری توسط تریاژ ویزیت و سطح سه تریاژ برای او در نظر گرفته شد. در سطح یک و دو تریاژ، بیماران بسیار بدحال و نیازمند اقدامات اورژانسی هستند اما سطح سه تریاژ، مربوط به بیمارانی است که نیازمند بررسی سرپایی و ویزیت پزشک متخصص هستند و تا یک ساعت و نیم آتی فرصت داریم که وضعیت آنها را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: سطح سه تریاژ برای آقای صبوری در نظر گرفته شد و در صف بررسی بود اما او این ادعا را داشت که باید سریعتر به او رسیدگی شود؛ به دلیل شرایط کرونا و ایام نوروز که منجر به شلوغی بیمارستان شده است، در ابتدا طبق پروتکل‌ها و نوبت‌دهی لازم بود به بیماران بدحال رسیدگی شود. من در حال ویزیت بیماران بدحال بودم که آقای صبوری بدون اینکه اجازه بدهد من او را ویزیت کنم شروع به فحاشی و داد و بیداد کرد و گفت که من الان فیلمتان را در اینستاگرام می‌گذارم.

رزیدنت بیمارستان قلب رجایی تصریح کرد: در همین زمان او به من که در حال معاینه بیمارم بودم حمله‌ور شد و درگیری فیزیکی ایجاد شد و انتظامات بیمارستان وارد اتاق من شد و او را از من جدا کرد. علی صبوری به تهدید من پرداخت و با توجه به فریادهایی که در بیمارستان بر سر من می‌کشید، نمی‌توانست بیمار اورژانس قلبی حساب شود زیرا بیماران اورژانس قلبی عملاً توان این را ندارند که با پزشک و انتظامات درگیر شود!

این پزشک در پاسخ به این ادعای مطرح شده در فضای مجازی درباره علت ایجاد مشکل قلبی برای علی صبوری، بیان داشت: من به عنوان کادر درمان حق افشای اطلاعات مربوط به بیماران را ندارم و به لحاظ اخلاق پزشکی این کار درست نیست اما علی صبوری حتی اجازه صحبت کردن و ویزیت شدن توسط من را نداد و در حالت عادی و طبیعی نبود.

بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده است با حضور ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک، علی صبوری به مقر کلانتری انتقال یافت، سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی سرانجام با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    56 12
    اوردوز کرده خودش میدونه چی خورده که اینجور فشارش بالارفته
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
      7 7
      چار قضاوت می کنید ... یا دروغ می گویید
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    51 15
    100% چیزی مصرف کرده بوده و تپش قلب براش آورده بوده . حالت عادی نداشته . قسمت آخر حرف پزشک کاملا گویای همین مطلبه . خیلی بی جنبه ست
    • یه بنده خدا IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      1 2
      از کجا میدونی برو سرچ کن فیلم دوربین مدار بستش هست بعد چرت و پرت بگو هست
  • عبدالله مومن IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    40 8
    در حالت طبیعی نبودن به معنای مست بودن یا مواد مخدر کشیدن است.
    • ناشناس IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      3 1
      خوشت میاد بهت بگن مواد مخدر کشیدی مگه تو اونجا بودی
  • علیرضا IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    41 25
    خیلی بی معنیه چشممون رو روی واقعیت بیمارستانهای کشور ببندیم،این نه تنها مشکلی رو حل نمیکنه بلکه فقط صورت مسئله رو پاک میکنه.کمتر کسی هست که به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده باشه و شکایت و گله مندی نداشته باشه،امیدوارم دادستان و شخص رییس محترم قوه قضاییه یک بار برای همیشه بساط زورگویی و عدم رسیدگی به بیمار در بیمارستان های دانشگاهی رو جمع کنن و با شفافیت دلیل این حجم از بی احترامی به بیمار رو برای مردم روشن کنن
    • حامد IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      32 4
      مشکل رسیدگی در اورژانس ها مشکل کشوری است در تمام بیمارستان های دولتی . به علت کمبود کادر درمان و پزشک و تخت و تجهیزات. درگیری در اورژانس ها کاملا روال عادی شده و هر روز اتفاق می افتد. اما ماجرای علی صبوری خاص است. انتظار داشته چون خاص است و شاخ باید بهتر به او رسیدگی کنند.
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    30 8
    در حالت عادی و طبیعی نبود یعنی... اینم نتیجه شهرت بی ظرفیت‌ها
  • حس IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    5 10
    شوخی کرده برو نگیرید اون هم از شوخیهاش بوده
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    37 5
    مطرح شدن به هر قیمت این چیزی است که این دلقک ها شدیدا به ان نیاز دارند!دارند!!
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    32 3
    این اولشه، اینو کی اصلا به تلویزیون دعوت کرد حتما آأم معلوم العقلی بوده!
    • حامد IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      30 1
      اینو همون کسی به تلوزیون دعوت کرد که با تماشاچیا میخوند(ایران،ایران تو رو دوست دارم) و بعد بچشو برد کانادا بدنیا بیاره اینه صدا و سیمای ما...
    • علی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      16 13
      نه راست میگه پزشکان ما دیگه فقط جیب را میشناسند
  • علیرضا IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    36 2
    تقصیر خود ماست که بی مورد دلقک ها را بزرگ میکنیم!!!
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      11 0
      این دلقک همون دلقکی ه که خودتون رای دادین بین ۱۰۰ تا کمدین اولش کردین ، پس دست‌پرورده ی خودتونه
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
      1 3
      خوب دکتر ها فرزند زیر میزی هستند .دراین مملکت غمزده نیاز به خنده داریم عزا عزاست امروز روز عزاست امروز .مجبوریم
  • CA ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    5 9
    بنظر من مشکل استرس شدید بیشتر هست و احتمالا احساس میکرده که کسی بهش رسیدگی نمیکنه و چون تپش قلب غیر منتظره داشته و احتمالا با تغییر حالات مثل حالت تهوع و غیره بوده بابستی مشکوک به بالا بودن هموسیستین وی بود که متاسفانه در مراکز درمانی هیچ جای دنیا هموسیستین در حالت اورژانس اندازه گیری نمیشود
    • CA ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      3 25
      یک نکته خیلی مهم تر این هست که افرادی که بعنوان افزاینده خنده در جامعه مطرح هستند در فشار حداکثری دشمن خیلی تحت فشار سایبری می‌باشند. و وی نیز از این قاعده مستثنی نیست و ایشان بایستی حتما با یک نورولوژیست در مورد بالا بودن هموسیستین و متیل مالونیک اسید صحبت کنند و در اول وقت درمان خود را شروع کنند ( تزریق دو بار در هفته ب۱۲ به مدت شش ماه) چون میتواند منجر به سکته گردد. بیشتر کامنت های ضد وی در اینجا مربوط به همین هست. بایستی کمدین ها رو از دیگر سلبریتی ها مجزا کرد چون باعث شادابی جامعه میشوند.
  • حسام IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    21 3
    مصرف بیش از توان تحمل بدن رو میگن اوردوزoverdoz طرف جنس رو زیادی زده فکر کرده سکته قلبی کرده.داداش جنبه معروف بودن نداری تو بیمارستان داد و بیداد نکن.
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      13 2
      من بهتر و مودبانه تراز شما نوشتم تایید نکرده خخخ
  • علی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    17 0
    خدایا به همه جنبه آدم شدن عطا بفرما . . . الهی آمین
  • KR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    14 5
    من هیچوقت حتی از استند اپ هاشم خوشم نیومده نمیدونم چرا اینو کشیدن بالا خیلی بی مزه است. چه برسه که حالا بی جنبه بازی هم دراورده
  • احمد IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    12 2
    وقتی بی ربط افراد را مطرح می کنند طبیعی است که وقتی به مکانی وارد می شوند دوست دارند همه به آنها توجه کرده و صرفاً به او رسیدگی کنند!! واقعاً افراد بی جنبه هم باعث آزار خود هستند و هم آزار سایرین!
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    11 5
    آره این علی صبوری خوب بوده، فقط همینجوری رفته بیمارستان، اونم تو این شرایط کرونایی که آدمها معمولا سعی می کنن نزدیک محیط های شلوغ مخصوصا بیمارستان ها نرن، بعدش هم الکی گفته یه داد و بیدادی با اینها بکنیم، پزشک بیمارستان هم کلمه به کلمه راست میگه، ول کنید این حرفها رو، فکر می کنید برید بیمارستان تحویل تون میگرن؟؟؟ ناز تون رو می کشن؟؟؟ مریض باشید برید بیمارستان... یا مطب آقای دکتر باید منت اونها رو شما بکشید، ناز اونها رو شما بکشید، مثل ریگ بیابون هم اسکناس خرج کنید، شاید جواب بدن...
    • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      2 1
      درود بر شما ... دقیقا" ... برخی دوستان کامنت گذاشتند و اظهار نظر کردند گویا تا به حال گذرشون به این بیمارستان ها نیوفتاده و مطلع نیستند اگر خودشون هم به این بیمارستان ها مراجعه کنند همین اوضاع ! مگر پولدار باشند بیمارستان های خصوصی مراجعه کنند ...
    • صدری IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      2 1
      دوست عزیز و هم وطن می دونید دکتر رزیدنت سال دوم یعنی چی؟؟!! یعنی ماهانه دو میلیون تومان حقوق ( پول اسنپ هم نمی شود ) یک روز در میان ۲۴ ساعت کشیک یعنی بعد از ۲۲ سال درس خوندن هنوز چشمت به جیب پدر بودن یعنی اگر از رتبه ها و طبقات پایین بدون سهمیه جامعه هم باشی در سال فقط یک بار لباس بگیری ؟ و در آخر پس از یک شبانه روز کشیک دلقکی مطرب مسلک جویای نام زیر مشت و لگد بگیرد یا در پیرانشهر همراهان مریض خون آلود کنند اینها سرمایه و داراییها ما هستند قدرشان را بدانیم
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    9 1
    از الان جلوی این جوجه اینفلوئنسرها درنیان، دو روز دیگه برامون ادعای خدایی می کنند. فکر کرده کیه؟ پادشاه اینستا؟ که طرف رو تهدید به گذاشتن فیلم تو اینستا کرده؟ حالا اصلا اینستا کجا هست که فکر می کنه ابزار قدرتشه؟ وقتی نظارت نباشه، توهم برشون میداره که آسمون دهن باز کرده اونا افتادند رو زمین.
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    8 1
    یک دلقک به تمام معنی... تاسف همین که میگه در حالت طبیعی نبود تهش یواشکی بخونید دیگ
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    8 1
    سلبریتی به این میگن.. داد و فیاد .. فحش...... بازم رهاشکردن رفت ... بیمارستان باید شکایت میکرد
  • حمید IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    7 0
    برای منم همین مشکل به وجود اومده ,یکی از همین سلبریتی های اینستاگرام که ۱.۱ میلیون فالو داره به خاطر اینکه هزینه کلیپشو نده به من فحاشی و تهدید کرده از طریق استوری و پست حال من و میگیره و نمیزاره کار کنم ، پیامک هایی که داده هنوز دارم ، این آدما دیگه شورشو در آوردن ، اگه مشرق نیوز خواست میتونم هم شماره تلفن و پیامکاشو در اختیار بزارم
  • ایرانی FR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    5 4
    تهمت زدن کار بسیار ناپسندیه ایشون هر کسی هست و هر کاری کرده به خودش مربوطه و حق داره که از خودش دفاع کنه اما فکر نکنید که همه کادر درمان عالی و بی نقص هستند تشکر می کنیم از فداکاریشون اما همه ما قبل کرونا کار ما به پزشکها و پرستارها افتاده و مستفیذ شدیم از اخلاقیات ناب شون
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    10 3
    اين دلقك ها هم براي ملت ايران آدم شدند
  • حمید IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    6 0
    ایشون غوره نشده مویز شدن!!
  • حمید IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    6 2
    حالا این صبوری چیکاره و کی هست؟!
    • پری⚘ IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      4 1
      از تو لُپ لُپ خندوانه در اومده
  • یاس GB ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    6 1
    به نظر من حالت طبیعی نداشته
    • ناصر IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      3 0
      با‌نام‌خدا‌هر‌فردی‌را‌به‌اندازه‌لیاقتش‌باهاش‌باید‌رفتار‌کرد
    • IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      3 0
      انشاالله گذرتون به این بیمارستان ها نیوفته آنوقت متوجه خواهید شد چه حرف و سخن بیجایی زدید و چه قضاوت ناصحیحی داشتید !!!
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      0 0
      آره هیچوقت نداره یه آدم بی ادب آنرمال که توسط یه آدم مزخرف تر از خودش الکی معروف شده
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    6 1
    جای تاسف است که دلقکی مثل علی صبوری هم خود را بالاتر از قانون می داند.
  • Saeed IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    4 0
    اینکه دکترا و بیمارستانها بجای اینکه فکر سلامتی بیمار باشن و کاری‌رو انجام بدن فقط فکر پول‌گرفتن به هزار روش و از‌زیر‌کار‌در رفتن هستن در اخر هم با معطلی کاری میکنن مریض خسته بشه و بره . تنها راه مقابله با این باند بازی هم اینه‌مثل قدیم پزشک و پرستار از خارج بیارن‌گه هم خیلی مداوا بهتری میکنن هم‌از زیر‌کار‌در نمیرن . پزشکی صنعت نیست که فکر کنیم‌خودمون رو از پزشکی خودکفا کنیم . تمام
  • عباس IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    4 0
    والله از اینکه تو درمانگاه ها رسیدگی نمیکنند یک واقعیته .چرا که مادر من سکته قلبی کرده .درد شدید قفسه سینه لرز و عرق سرد .با این وجود نوار قلب گرفتند ولی دکتر تشخیص نداد و گفت خیلی مهم نیست ولی بیمارستان ببریدش بهتره .در صورتی که کسی که سکته کرده نباید پاشو رو زمین بذاره .باید با اورژانس تماس بگیره .ولی متأسفانه هیچ کاری نکرد
  • منصف IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    2 0
    چه مردمی داریم. بک طرفه قضاوت کردند و گناه شستن و ما سپاسی کردن. حداقل پاس یک لبخندی که مهمان ت کرده می داشتی... خیلی ناراحت شدم از این همه بی رحمی دکتر یک چیزی گفته. کی تو دعوا رفتارش عادی هست؟ طرف تپش قلب داشته و ترسیده که نکنه سکته بزنه... آن عزیز هم گفت که کمدین ها هستیاسین خون شان بالاست اغلب... یادتان باشد بیمارستان رجایی، آموزشی هست... خدا نکنه راهتان بیافتد به این مراکز... اگر سالم باشید ولی نگران، حتما ناسالم و آرام می شوید...
  • عدالت IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    3 1
    به هر کسی ملت مهربان ایران زمین شخصیت داد حب اون رو گرفت و خود رو تافته جدا بافته دانست از این بازیگر کم تجربه تا مقامات ارشد کشوری بیایید کمتر مهربان باشیم و احساسی و با تبلیغات کذب نقابداران موجب افسوس از انتخاب خود نشویم ‌‌.
  • سعید مزینانی حسینی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    3 1
    این دیگه چی میگه 2 بار آوردنش برنامه هندوانه حالا فکر کرده اینم هنرمند ببین المللی حتما بیا عمو جون تو شهر خودمون مشهد گلبهار
    • مجید IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      2 0
      واقعا وضعیت بیمارستانهای ما افتضاح من به تازگی برادر خانمم را به خاطر سهل انگاری کادر پزشکی از دست دادم باید اون دنیا جوابگو باشند
  • رامین IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    1 1
    آقایون داداشا اصلا ول کنید اینکه بیمارستان ها چه وضعی دارند یا علی صبوری چی زده مهم اینه که یک فرد که از طریقی معروف مبشود ممکنه گاهی از یاد برود برای زنده کردن معروفیتش یه حرکتی لازمه .!!!
  • رصا DE ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    2 0
    خدا به کس به اندازه ظرفیتش بده اخه جای همچین دلقک های بی ظرفیتی تو تلویزیونه واسه من بزرگ شده تا چند وقت پیش نمی دونست استنداپ با چه س می نویسن حالا واسه شاخ شده بیا پیش من شاختو بشکنم البته دکتر های امروز هم فقط پول براشون مهمه
  • ناصر IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    1 1
    کدوم کمدین . بابا این الکی برای برنامه سازی آوردن تموم شد رفت . به نظر من خیلی ام بی نکمه میخواد ادای عطاران رو در بیاره . انتظار داشته بقیه بیمارای بدحال رو بذار کنار بگن وای علی صبوری معروف اومدن بریم سریع بهش رسیدگی کنیم که نخبه از دست نره
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    2 0
    در حالت عادی نبوده ، البته به احتمال قوی. بیمارستانها و پزشکان برخی اوقات بی حوصلگی و عدم رسیدگی یا حتی بد رسیدگی می کنند .به هر حال علی صبوری هم جوان هست والبته تونستی بیمارستان رو بهم بریزه. کار خوبی نکرده .
  • محمد رضا IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    2 1
    به نظر من کار خوبی کرده اخه کادر درمان اصلا رسیدگی نمی کنن .متاسفانه من تجربه بیمارستان رو زیاد داشتم می دونم کادر درمان رسیدگی نمی کنن
  • علی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    2 1
    متاسفاته‌ مقصر ما مردم هستیم‌که یه نفر که هیچ کس نمیشناسه رو اینجوری معروف میکنیم که اینجور‌‌ جواب مون رو بده
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    2 0
    حقیقت همینه که بیمارستان‌ها به بیماران قلبی وفشارخون بالااهمیت نمیدن چرا بیماران مشکوک به کرونا و بیماران قلبی یا دیگران همه تویه قسمت وتوسط پزشکان انگشت شما معاینه میشن
  • رضا CH ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    7 1
    یا افشای فیلم دوربین های بیمارستان معلوم شد که دکتر دروغ گفته و حق با علی صبوری بوده
    • ناشناس IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
      1 1
      از طرف رفیق فابریک علی با دوستان که تو یه مهمونی بودن !!!
  • حقیقت IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    0 1
    منم اون روز اونجا بودم راس ساعت 2:23شب این اتفاق افتاد واقعا اخلاق بدی داشتن علی صبوری
  • نوید IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    3 1
    هر کس مردمو بخندونه میشه دلقک...هر کس قلبش تپش بیفته میشه مواد مصرف کرده...خدایا شکرت که قاضی نشدیم...!
  • زهره US ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 1
    به نظر من این آقا که فکر‌میکنه خیلی بامزه وشوخه‌در‌اصل بی تربیت‌است درتمام‌مدت داشت شرح ماجرا‌تعریف می‌کرد میگفت دکتره اون دکتره باید بگم بی تربیت این آقای دکتر چندین سال درس خوانده تا به این جا‌رسیده همان‌رشته ایی‌که شما سهمیه ایی رفتین ونتونستین تمام کنید
  • رضا فتحی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    2 0
    هم علی صبوری بچه خوبیه و کلی از مردم دلیران رو خندوتده و هم کادر درمان مخصوصا بیمارستانهای دولتی که با هزینه های کم و ارباب رجوع زیاد به مردم خدمت رسانی میکنن یه سوء تفاهم در شرایط خاص بوجود اومده اینقدر آب و تابش ندید
  • منصور سبحانی الوارس FR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    2 4
    درود بر پزشک محترم که با وجود حمله علی خان به پزشک انهم حمله از نوع فیزیکی ولی باز دکتر اصرار بر حفظ اسرار او دارد .
  • بی نام IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    0 1
    اگه طرف بازیگر نبود شخص عادی وضعیف جامعه بود ولش میکردن درگیرلفظی بامامورانتظامی و دادوفریاد دربیمارستان جرمش چیه اگه من یا امثال من که ۱۵سال پیش فوق لیسانسشو گرفتنووالان کارگری میکنن چیکارش میکردن قانون توایران فقط وفقط برای قشر ضعیفه
  • MZ DE ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 0
    دکترا هر طورم که برخورد کرده باشن حق نداشته بیمارستانو بهم بریزه ادم خوبه یکم جنبه داشته باشه
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    جناب صبوری وضعیت درمان در مملکت اسفناک است.از اورژانس بگیر تا بالا.فقژ خدا میتواند به داد ملت برس
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    وقتی زیاد به کسی مثل علی صبوری و امثال این قشر بها داده شود نتیجه ای بهتر از این گرفته نمیشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس