ورود دادستانی به موضوع تعرض به ۲ دختر ۷ و ۸ ساله در گنبدکاووس / پزشکی قانونی "تجاوز" را رد کرد / متهم به اتهام آدم‌ربایی روانه زندان شد

به دنبال انتشار خبری در خصوص تعرض به دو کودک در یکی از روستاهای گنبدکاووس، دادستانی به این موضوع ورود کرد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار خبری مبنی بر تعرض به دو کودک در یکی از روستاهای گنبدکاووس، دادستانی ورود کرد.

بیشتر بخوانید:

کفتارهای کوه‌های فریمان به دار آویخته شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس گفت: با شکایت خانواده‌ها، امروز برای متهم، پرونده تشکیل شد.

خلیلی افزود: به گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنان تعرض کرده است.

وی ادامه داد: متهم امروز به دادستانی احضار و پس از اخذ اظهارات، اتهام آدم ربایی به او تفهیم و با صدور قرار، فعلا روانه زندان شد.

دادستان گنبدکاووس گفت: برای بررسی موضوع تجاوز هم این دو کودک که ۷ و ۸ ساله هستند به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی موضوع تجاوز را رد کرد.

وی اظهار نظر و ارائه جزئیات بیشتر در این باره را به تکمیل تحقیقات موکول کرد و به مردم اطمینان داد: تعرض به کودکان و آدم ربایی از جرایمی است که دادستانی با حساسیت آن را دنبال می‌کند و برای مجرمان اشد مجارات را دنبال دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    7 2
    دست زدن به دخترها تجاوز هست جناب دادستان بیشتر دقت کنید !
    • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      2 1
      پروفسور : آیا نباید این موضوع مشخص و اثبات شود ؟ ابزار این کار پزشکی قانونی است و محاکمه متهم !
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      0 3
      سلام.شماره بنده قانونی و همچنین ایه یا حدیث مورد نظر خودتون رو قید کنید. اگر منظورتون اینکه کسی به کسی دست بزنه(کودک)،بدون اجازه،این یک نوع ازار و اذیت محسوب میشه،احتمالا.! و در ضمینه تجاوز و.. یا سوء استفاده جنسی،که تکلیف کاملا مشخصه.اگرم دیدگاه غربی رو دارید! بهتره اول قوانین(جدید) فرانسه رو ببینید. در هر صورت پوشش مناسب،حفظ حیا،حریم ارتباط صحیح با خدا،می تونه بسیار از این خطرها و سوء استفاده رو در پایین تر سطح ممکن ببره.
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    3 0
    خانواده ها خیلی باید مواظب فرزندان خودباشند چه پسرچه دختر فرقی ندارد..نباید فرزندان را به حال خود رها کرد..اگرخدای ناکرده این خبر حقیقت داشته باشد مجرم باید به آشد مجازات محکوم بشود..انشاالله که درحد شایعه باشد که خود این شایعات درفضای مجازی هم جرمش سنگینی-
  • آصف IE ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    3 1
    یک عده اگه جوگیرنشن وحاشیه سازی نکنن حتما برای فردمذکوراشدمجازات متناسب باجرمش اعمال میشه وفارسو،ترکو،ترکمن وغیره واین جورمسائل،موارد بی ربط به این حادثه هستندوتوی این شهرهمه برابرن وهرکس این قضیه روشنیده ناراحت شده واون فردو نفرین کرده اگه درست باشه جریان
    • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      0 1
      قطعا" همینطوره ولی دشمنان ایران بیگانگان از هر فرصتی برای سواستفاده و تحریک جوانان ایرانی استفاده می‌کنند باید این موضوع رسیدگی شود و همچنین با اخلال گران نظم و امنیت جامعه باید برخورد جدی و قاطع صورت بگیرد .. که تحت هر بهانه ای خواسته یا نا خواسته، آگاهانه یا غیر از روی جهل و نادانی توسط دشمنان ایران تحریک نشوند باعث اخلال در جامعه نشوند ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس