کد خبر 1194948
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
تبریک نوروزی وزیر خارجه ژاپن

وزیر خارجه ژاپن در پیام نوروزی خود، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با رفع همه‌گیری کرونا، امکان گسترش تعاملات بین‌المللی فراهم شود.

به گزارش مشرق به نقل از سفارت ژاپن در تهران، توشیمیتسو موتِگی، در این پیام، نوشت: به همه کسانی که در ژاپن و سراسر جهان، نوروز را جشن می‌گیرند، صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی در بخشی از این پیام، گفته است "به دلیل گسترش شیروع ویروس کرونا در جهان، تعاملات و رفت‌وآمدهای برون‌مرزی مردم دشوار شده است. اما مطمئنم که پس از یک زمستان سخت، بهار گرم و روزهای جدید فرا خواهد رسید."

به گفته موتِگی، دولت ژاپن در نظر دارد با مردم جهان دست به دست داده و بر دشواری‌ها غلبه کند و مبادلات خود را با همه کشورها بیش از پیش گسترش دهد.

وزیر خارجه ژاپن، در پایان پیام نوروزی خود، آورده است "در این نوروز، عزم راسخ خود را برای همکاری با همه شما به منظور ساختن سالی پر از امید، ابراز می‌نمایم و رفع هرچه سریع‌تر ویروس کرونا و شادی همگی را آرزومندم. سال نو، مبارک."

در روزهای اخیر، کازوتوشی آیکاوا، سفیر ژاپن در ایران و کارمندان این سفارت نیز با انتشار ویدئویی، نوروز را به ایرانیان تبریک گفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    12 0
    عید تو هم مبارک
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    5 0
    همه تبریک گفتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس