کد خبر 1194765
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
کرونای انگلیسی به شهرستان البرز رسید - کراپ‌شده

فرماندار البرز گفت: با شناسایی دو مورد کرونای مثبت انگلیسی در مهرگان و محمدیه شرایط ویژه ای پیش روی شهرستان قرار گرفت .

به گزارش مشرق، محمد نصیری، فرماندار البرز با بیان این که،  با شناسایی دو مورد کرونای مثبت انگلیسی در مهرگان و محمدیه شرایط ویژه ای پیش روی شهرستان قرار گرفت، گفت: با توجه به سرعت بالای انتشار  ویروس کرونای انگلیسی به احتمال زیاد در کل شهرستان در حال پخش و انتشار است فلذا کنترل و رعایت بیشتری لازم است . 

وی ادامه داد : همانگونه که قبلا هشدار داده شده بود که در سه شهرستان اطراف البرز کرونای جهش یافته انگلیسی مشاهده شده است و اگر رعایت نشود در شهرستان البرز نیز شاهد این کرونا خواهیم بود، متاسفانه ابن اتفاق افتاد و شرایط سختی پیش روی شهرستان قرار دارد . 

نصیری گفت:  تجمعات، مراسمات،  دید و بازدیدها، دورهمی ها و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بی توجهی،  ساده انگاری و  بازارگردی این روزهای شب عید اصلی ترین عامل شیوع بیماری است . 

وی افزود: از فردا برپایی هرگونه مراسم جشن، ترحیم و حضور در مزار و آرامستان ها ممنوع اعلام می شود، شهرداری ها و دهیاری ها موظف به اطلاع رسانی دقیق  با نصب بنر و بیلبورد در سطح شهرها و روستاها هستند،  نیروی انتظامی نیز موظف است با متخلفان برخورد قاطع داشته باشد و در کوتاهترین زمان ممکن آن ها را به مراجع قضایی معرفی کند.

فرماندار البرز هشدار داد: با متخلفان و شرکت کنندگان ، بانیان و صاحبان جشن ها و عروسی و تجمعات برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    0 0
    کرونای چینی جای خودرا به نوع انگلیسی داده!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس